Organizacja Premium Fleet W Iikwidacji osiągnęła 1 055 312 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 053 166 zł. Pozostałe przychody to 2146 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 437 089 zł.
Strata netto wyniosła 383 923 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -345 199 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 055 312 zł w 2020 roku.
• 2 764 677 zł w 2019 roku.
• 2 649 251 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -169 255 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -383 923 zł w 2020 roku.
• -81 384 zł w 2019 roku.
• -77 921 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Premium Fleet W Iikwidacji wynosi -374 tys. zł.
EBITDA Premium Fleet W Iikwidacji wynosi -374 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
177 812 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -373 614 zł w
2020 roku.
• -68 113 zł w
2019 roku.
• -53 189 zł w
2018 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
188 170 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -373 614 zł w
2020 roku.
• -44 535 zł w
2019 roku.
• -22 114 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Premium Fleet W Iikwidacji wynosi 703 541 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 638 280 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -462 383 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 703 541 zł w 2020 roku.
• 1 843 118 zł w 2019 roku.
• 1 781 608 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Premium Fleet W Iikwidacji wynosi 19,4%. To oznacza, że firma ma szansę 19,4% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 6,43% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 19,4% w 2020 roku.
• 23,9% w 2019 roku.
• 22,7% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Premium Fleet W Iikwidacji charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 3 poziomy w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 132 480
zł.
Koszty operacyjne Premium Fleet W Iikwidacji wyniosły 1 426 780
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-10 239 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 132 480 zł w 2020 roku
• 276 754 zł w 2019 roku
• 234 232 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2020 roku
•
10% w 2019 roku
•
9% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Premium Fleet W Iikwidacji wyniosła 103 512 zł.
a
ktywa trwałe to 145 zł.
a
ktywa obrotowe to 103 367 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 103 512 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -504 719 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 608 231 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -236 011 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 103 512 zł w 2020 roku.
• 1 057 790 zł w 2019 roku.
• 459 415 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -371%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 76%.
Marża operacyjna wyniosła -35%.
Marża netto wyniosła -36%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -128.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Premium Fleet W Iikwidacji wyniosły 608 231 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 103 512 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 588%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 608 231 zł w 2020 roku
• 1 178 585 zł w 2019 roku
• 438 827 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 173.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 588% w 2020 roku
• 111% w 2019 roku
• 96% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Premium Fleet W Iikwidacji wykazała przychody na poziomie 1 055 312 zł.
Organizacja zarobiła -383 923 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -383 923 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8418 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Premium Fleet W Iikwidacji wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.02%.