WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST BART-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, W KTÓREJ CZŁONKAMI ZARZĄDU SĄ: SEBASTIAN BARTKOWIAK - PREZES ZARZĄDU I MARELNA BARTKOWIAK - WICEPREZES ZARZĄDU. KOMANDYTARIUSZ MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ JEDYNIE NA PODSTAWIE PEŁNOMOCNICTWA UDZIELONEGO PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA.
Przewozy krajowe i międzynarodowe towarów różnego rodzaju
Transport specjalistyczny cysternami kwasoodpornymi i silosami
Obsługa Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów
Serwis tachografów cyfrowych i analogowych
Kompleksowe usługi naprawcze dla pojazdów osobowych i ciężarowych
BART-TRANS to doświadczona firma transportowa z ponad 30-letnim stażem w branży, która oferuje kompleksowe usługi przewozowe zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Specjalizuje się w różnorodnych formach transportu, w tym transportu cysternami kwasoodpornymi oraz silosami do przewozu materiałów sypkich. Dzięki odpowiednim pozwoleniom oraz nowoczesnemu wyposażeniu, BART-TRANS jest w stanie sprawnie i bezpiecznie realizować zlecenia transportowe w ścisłej zgodności z obowiązującymi normami prawnymi. Firma wykorzystuje system Flota on Line, który umożliwia monitorowanie pojazdów w czasie rzeczywistym, co zapewnia bezpieczeństwo i dokładność w dostawach. Oprócz działalności transportowej, BART-TRANS prowadzi Okręgową Stację Kontroli Pojazdów oraz warsztat samochodowy, który zajmuje się przeglądami rejestracyjnymi, naprawami, serwisem tachografów oraz innymi usługami motoryzacyjnymi. Zespół wykwalifikowanych pracowników zapewnia wysoką jakość świadczonych usług, a jego młoda kadra często podnosi swoje kwalifikacje, co przekłada się na profesjonalizm i skuteczność działań. Misją firmy jest dbanie zarówno o towar klientów, jak i o komfort pracy swoich kierowców, oferując im korzystne warunki zatrudnienia oraz stałe szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i ekologicznej jazdy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Bart-Trans osiągnęła 17 821 900 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 17 662 316 zł. Pozostałe przychody to 159 584 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 933 329 zł.
Zysk netto wyniósł 728 987 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 368 096 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 821 900 zł w 2024 roku.
• 19 062 073 zł w 2023 roku.
• 19 837 088 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -264 699 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 728 987 zł w 2024 roku.
• 2 125 242 zł w 2023 roku.
• 2 638 607 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Bart-Trans wynosi 849 tys. zł.
EBITDA Bart-Trans wynosi 3,76 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
252 072 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 848 601 zł w
2024 roku.
• 2 562 065 zł w
2023 roku.
• 3 225 876 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
165 003 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 759 889 zł w
2024 roku.
• 5 305 871 zł w
2023 roku.
• 5 806 306 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bart-Trans wynosi 34 517 365 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
7 289 867 zł a 105 174 144 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -374 844 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 34 517 365 zł w 2024 roku.
• 40 799 626 zł w 2023 roku.
• 42 174 776 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bart-Trans wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Bart-Trans charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 406 091
zł.
Koszty operacyjne Bart-Trans wyniosły 16 813 715
zł.
Wynagrodzenia stanowią 26%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
393 564 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 406 091 zł w 2024 roku
• 3 956 052 zł w 2023 roku
• 3 190 199 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
26% w 2024 roku
•
24% w 2023 roku
•
19% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bart-Trans wyniosła 31 736 726 zł.
a
ktywa trwałe to 17 230 767 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 505 959 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 31 736 726 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 26 293 536 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 443 190 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 149 059 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 31 736 726 zł w 2024 roku.
• 30 804 043 zł w 2023 roku.
• 28 074 245 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bart-Trans wyniosły 5 443 190 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 31 736 726 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 564 322 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 443 190 zł w 2024 roku
• 4 683 231 zł w 2023 roku
• 3 546 745 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2024 roku
• 15% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bart-Trans wykazała przychody na poziomie 17 821 900 zł.
Organizacja zarobiła 950 248 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 221 261 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 728 987 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 31 609 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 221 261 zł w 2024 roku
• 549 898 zł w 2023 roku
• 682 444 zł w 2022 roku