SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, DO SKŁADANIA W JEJ IMIENIU OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW, UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE
Organizacja Motorlink osiągnęła 10 016 731 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 016 577 zł. Pozostałe przychody to 154 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 349 885 zł.
Zysk netto wyniósł 1 666 692 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 058 437 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 016 731 zł w 2024 roku.
• 6 018 700 zł w 2023 roku.
• 7 269 585 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 196 973 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 666 692 zł w 2024 roku.
• 371 310 zł w 2023 roku.
• 592 954 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Motorlink wynosi 2,33 mln zł.
EBITDA Motorlink wynosi 2,49 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
275 948 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 329 009 zł w
2024 roku.
• 732 337 zł w
2023 roku.
• 973 914 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
289 451 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 489 462 zł w
2024 roku.
• 0 zł w
2023 roku.
• 1 084 968 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Motorlink wynosi 16 052 865 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 708 277 zł a 25 041 827 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 823 408 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 052 865 zł w 2024 roku.
• 6 955 966 zł w 2023 roku.
• 8 397 982 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Motorlink wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2024 roku.
• 0,27% w 2023 roku.
• 0,25% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Motorlink charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 466 372
zł.
Koszty operacyjne Motorlink wyniosły 7 687 568
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
164 937 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 466 372 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 1 303 453 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Motorlink wyniosła 8 869 327 zł.
a
ktywa trwałe to 6 099 454 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 769 874 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 869 327 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 611 035 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 258 292 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 576 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 869 327 zł w 2024 roku.
• 6 354 712 zł w 2023 roku.
• 6 100 061 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Motorlink wyniosły 5 258 292 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 869 327 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 136 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 258 292 zł w 2024 roku
• 4 410 369 zł w 2023 roku
• 4 527 028 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2024 roku
• 69% w 2023 roku
• 74% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Motorlink wykazała przychody na poziomie 10 016 731 zł.
Organizacja zarobiła 1 912 145 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 245 453 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 666 692 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 27 629 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 245 453 zł w 2024 roku
• 47 056 zł w 2023 roku
• 58 438 zł w 2022 roku
Organizacja Motorlink wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wypych Piotr
posiada 25 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Ratyńska Dorota
posiada 25 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.