SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Systemy Autobusowe osiągnęła 20 193 599 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 20 139 670 zł. Pozostałe przychody to 53 929 zł.
Całkowite koszty wyniosły 19 477 517 zł.
Zysk netto wyniósł 662 154 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 043 685 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 20 193 599 zł w 2024 roku.
• 15 640 432 zł w 2023 roku.
• 13 670 683 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -54 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 662 154 zł w 2024 roku.
• 451 220 zł w 2023 roku.
• 142 855 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Systemy Autobusowe wynosi 1,07 mln zł.
EBITDA Systemy Autobusowe wynosi 1,19 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Systemy Autobusowe wynosi 19 963 152 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 852 138 zł a 50 483 998 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 499 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 963 152 zł w 2024 roku.
• 15 587 358 zł w 2023 roku.
• 12 702 315 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Systemy Autobusowe wynosi 0,22%. To oznacza, że firma ma szansę 0,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,22% w 2024 roku.
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Systemy Autobusowe charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 745 318
zł.
Koszty operacyjne Systemy Autobusowe wyniosły 19 071 737
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
81 971 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 745 318 zł w 2024 roku
• 606 947 zł w 2023 roku
• 671 341 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
4% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Systemy Autobusowe wyniosła 12 964 486 zł.
a
ktywa trwałe to 9 770 442 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 194 044 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 964 486 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 136 184 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 828 302 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 382 939 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 964 486 zł w 2024 roku.
• 7 533 462 zł w 2023 roku.
• 7 870 630 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Systemy Autobusowe wyniosły 7 828 302 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 964 486 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 911 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 828 302 zł w 2024 roku
• 3 059 432 zł w 2023 roku
• 3 847 820 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2024 roku
• 41% w 2023 roku
• 49% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Systemy Autobusowe wykazała przychody na poziomie 20 193 599 zł.
Organizacja zarobiła 872 283 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 210 129 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 662 154 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1811 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 210 129 zł w 2024 roku
• 171 206 zł w 2023 roku
• 105 219 zł w 2022 roku
Organizacja Systemy Autobusowe wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.