ADCOMMS MEDIA I MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000367204
NIP
5213581785
REGON
142604280

Podsumowanie

aktywa
732 tys.
przychód
3,2 mln
zysk
5 tys.
wartość firmy
2,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMANIEWSKA, 44
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2010-10-05
Rozpoczęcie działalności
2010-10-05
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - ŁĄCZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Adcomms media i marketing group osiągnęła 3 230 753 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 230 753 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 226 022 zł.
Zysk netto wyniósł 4731 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 179 727 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 230 753 zł w 2018 roku.
• 2 051 026 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 572 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4731 zł w 2018 roku.
• -567 762 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adcomms media i marketing group wynosi 2 172 758 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 8 076 883 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 805 407 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 172 758 zł w 2018 roku.
• 1 367 351 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Adcomms media i marketing group wyniosła 731 627 zł.
a
ktywa obrotowe to 731 627 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 731 627 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -82 909 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 814 537 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -105 661 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 731 627 zł w 2018 roku.
• 837 288 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 68.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -343.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Adcomms media i marketing group wyniosły 814 537 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 731 627 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 111%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -190 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 814 537 zł w 2018 roku
• 1 005 450 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 111% w 2018 roku
• 120% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Adcomms media i marketing group wykazała przychody na poziomie 3 230 753 zł.
Organizacja zarobiła 4731 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4731 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Adcomms media i marketing group wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2018 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Biedrzycka Monika posiada 196 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 18.04.2024 jest Biedrzycka Monika kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.03.2024 do 18.04.2024 była Biedrzycka Monika kontrolująca 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 31.05.2017 do 26.03.2024:
• Hoffman Robert (50% udziałów)
• Biedrzycka Monika (50% udziałów)