Organizacja Smart loyalty platform osiągnęła 46 145 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 46 145 zł.
Całkowite koszty wyniosły -34 540 zł.
Zysk netto wyniósł 34 540 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9180 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 46 145 zł w 2022 roku.
• 12 245 zł w 2021 roku.
• 10 204 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7754 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 34 540 zł w 2022 roku.
• 8916 zł w 2021 roku.
• 6153 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart loyalty platform wynosi 200 457 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
31 535 zł a 483 557 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 39 616 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 200 457 zł w 2022 roku.
• 74 896 zł w 2021 roku.
• 55 796 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart loyalty platform wyniosła 86 462 zł.
a
ktywa trwałe to 2000 zł.
a
ktywa obrotowe to 84 462 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 86 462 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 42 047 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 44 415 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 86 462 zł w 2022 roku.
• 41 423 zł w 2021 roku.
• 34 483 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 82%.
Marża netto wyniosła 75%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 357.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart loyalty platform wyniosły 44 415 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 86 462 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8546 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 44 415 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1976 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart loyalty platform wykazała przychody na poziomie 46 145 zł.
Organizacja zarobiła 34 540 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 34 540 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -690 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 1616 zł w 2021 roku
• 1838 zł w 2020 roku