SMART LOYALTY PLATFORM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000365000
NIP
7811856425
REGON
301549546

Podsumowanie

aktywa
86 tys.
przychód
46 tys.
zysk
35 tys.
wartość firmy
200 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. TRUSKAWIECKA, 1
Kod pocztowy
60-478
Rejestracja
2010-09-13
Rozpoczęcie działalności
2010-09-13
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Smart loyalty platform osiągnęła 46 145 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 46 145 zł.
Całkowite koszty wyniosły -34 540 zł.
Zysk netto wyniósł 34 540 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 9180 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 46 145 zł w 2022 roku.
• 12 245 zł w 2021 roku.
• 10 204 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7754 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 34 540 zł w 2022 roku.
• 8916 zł w 2021 roku.
• 6153 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart loyalty platform wynosi 200 457 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 31 535 zł a 483 557 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 39 616 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 200 457 zł w 2022 roku.
• 74 896 zł w 2021 roku.
• 55 796 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Smart loyalty platform wyniosła 86 462 zł.
a
ktywa trwałe to 2000 zł.
a
ktywa obrotowe to 84 462 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 86 462 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 42 047 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 44 415 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 86 462 zł w 2022 roku.
• 41 423 zł w 2021 roku.
• 34 483 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 82%.
Marża netto wyniosła 75%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 357.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Smart loyalty platform wyniosły 44 415 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 86 462 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8546 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 44 415 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1976 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Smart loyalty platform wykazała przychody na poziomie 46 145 zł.
Organizacja zarobiła 34 540 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 34 540 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -690 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 1616 zł w 2021 roku
• 1838 zł w 2020 roku

Organizacja Smart loyalty platform wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 27% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Antkowiak Paweł posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Młynarczyk Mirosław posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.