SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO JEJ REPREZENTOWANIA UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Tworzenie strategii marketingowych i komunikacyjnych
Wdrażanie koncepcji w praktyce
Zarządzanie projektami marketingowymi
Omnibrand jest firmą doradczą specjalizującą się w oferowaniu nowoczesnych i profesjonalnych usług marketingowych. Ich oferta obejmuje tworzenie unikalnych idei dla marek oraz opracowywanie zwycięskich strategii marketingowych i komunikacyjnych, które następnie wdrażają w praktyce. Firma realizuje wszystkie niezbędne funkcje działu marketingu. Zespół Omnibrand składa się z praktyków posiadających kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem i kierowaniu projektami. Eksperci Omnibrand swoje umiejętności zdobywali, realizując projekty zarówno dla największych przedsiębiorstw w Polsce, jak i lokalnych firm i marek. Kluczową misją Omnibrand jest tworzenie i wdrażanie skutecznych strategii marketingowych, opartych na sprawdzonych rozwiązaniach oraz najnowszych koncepcjach marketingowych. Firma wyróżnia się interdyscyplinarną wiedzą marketingową, dużym doświadczeniem, biegłą znajomością najnowszych koncepcji, wykorzystaniem nowoczesnych technologii oraz odpowiedzialnością za realizację biznesowych celów i efekty działań marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Omnibrand osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły -61 905 zł.
Zysk netto wyniósł 61 905 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 61 905 zł w 2024 roku.
• 39 901 zł w 2023 roku.
• 16 353 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Omnibrand wynosi 536 229 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
109 867 zł a 866 665 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 020 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 536 229 zł w 2024 roku.
• 334 564 zł w 2023 roku.
• 148 388 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Omnibrand wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Omnibrand charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-7788 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Omnibrand wyniosła 160 224 zł.
a
ktywa obrotowe to 160 224 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 160 224 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 146 490 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 734 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 655 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 160 224 zł w 2024 roku.
• 93 902 zł w 2023 roku.
• 55 090 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -52 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Omnibrand wyniosły 13 734 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 160 224 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1042 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 734 zł w 2024 roku
• 9317 zł w 2023 roku
• 10 405 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Omnibrand wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on NaN%.