MARKETER HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000313818
NIP
5882284277
REGON
220641272

Podsumowanie

aktywa
163 tys.
przychód
4,6 mln
zysk
127 tys.
wartość firmy
3,5 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
RUMIA
Adres
UL. KOŚCIUSZKI, 28A
Kod pocztowy
84-230
Rejestracja
2008-09-17
Rozpoczęcie działalności
2008-08-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI - JEDNOOSOBOWO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketer house osiągnęła 4 545 849 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 542 390 zł. Pozostałe przychody to 3458 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 415 130 zł.
Zysk netto wyniósł 127 260 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 620 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 545 849 zł w 2022 roku.
• 3 512 928 zł w 2021 roku.
• 3 682 468 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 71 761 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 127 260 zł w 2022 roku.
• 73 990 zł w 2021 roku.
• 131 549 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketer house wynosi 3 539 605 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 11 364 621 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 515 326 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 539 605 zł w 2022 roku.
• 2 637 912 zł w 2021 roku.
• 2 981 176 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketer house wyniosła 163 248 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 47 956 zł.
a
ktywa obrotowe to 115 292 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 163 248 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -218 118 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 381 365 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 163 248 zł w 2022 roku.
• 165 705 zł w 2021 roku.
• 400 915 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 78%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -58%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 55.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketer house wyniosły 381 365 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 163 248 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 234%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -12 598 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 381 365 zł w 2022 roku
• 511 082 zł w 2021 roku
• 820 283 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 30.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 234% w 2022 roku
• 308% w 2021 roku
• 205% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketer house wykazała przychody na poziomie 4 545 849 zł.
Organizacja zarobiła 127 260 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 127 260 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Marketer house wykazała zysk netto większy niż 56% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wądołowska Alicja posiada 900 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Maliński Maciej posiada 100 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 22.03.2022 jest Wądołowska Alicja kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.07.2016 do 22.03.2022 był Maliński Maciej kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 23.05.2014 do 14.07.2016:
• Awgul Wiktor (50% udziałów)
• Miksiewicz Maciej (50% udziałów)