Organizacja Marketer house osiągnęła 4 545 849 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 542 390 zł. Pozostałe przychody to 3458 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 415 130 zł.
Zysk netto wyniósł 127 260 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 620 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 545 849 zł w 2022 roku.
• 3 512 928 zł w 2021 roku.
• 3 682 468 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 71 761 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 127 260 zł w 2022 roku.
• 73 990 zł w 2021 roku.
• 131 549 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketer house wynosi 3 539 605 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 11 364 621 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 515 326 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 539 605 zł w 2022 roku.
• 2 637 912 zł w 2021 roku.
• 2 981 176 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketer house wyniosła 163 248 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 47 956 zł.
a
ktywa obrotowe to 115 292 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 163 248 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -218 118 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 381 365 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 163 248 zł w 2022 roku.
• 165 705 zł w 2021 roku.
• 400 915 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 78%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -58%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 55.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketer house wyniosły 381 365 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 163 248 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 234%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -12 598 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 381 365 zł w 2022 roku
• 511 082 zł w 2021 roku
• 820 283 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 30.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 234% w 2022 roku
• 308% w 2021 roku
• 205% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketer house wykazała przychody na poziomie 4 545 849 zł.
Organizacja zarobiła 127 260 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 127 260 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku