SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYMI DO REPREZENTACJI SPÓŁKI JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB POZOSTAŁYCH DWÓCH CZŁONKÓW ZARZADU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB KAŻDY POZOSTAŁY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY Z PROKURENTEM.
Organizacja Agencja reklamowa q osiągnęła 26 225 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 26 225 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 222 454 zł.
Strata netto wyniosła 196 228 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -98 280 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 26 225 zł w 2021 roku.
• 432 771 zł w 2020 roku.
• 470 920 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -57 188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -196 228 zł w 2021 roku.
• 41 392 zł w 2020 roku.
• 45 398 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa q wynosi 585 106 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 027 322 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -112 090 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 585 106 zł w 2021 roku.
• 1 168 875 zł w 2020 roku.
• 1 179 288 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa q wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,02% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 11 897
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowa q wyniosły 222 454
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-23 036 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 11 897 zł w 2021 roku
• 27 299 zł w 2020 roku
• 30 361 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2021 roku
•
7% w 2020 roku
•
7% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa q wyniosła 792 954 zł.
a
ktywa obrotowe to 792 954 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 792 954 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 756 831 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 124 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -23 918 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 792 954 zł w 2021 roku.
• 981 242 zł w 2020 roku.
• 922 484 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -26%.
Marża operacyjna wyniosła -748%.
Marża netto wyniosła -748%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -190 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -189 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa q wyniosły 36 124 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 792 954 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5189 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 124 zł w 2021 roku
• 28 183 zł w 2020 roku
• 10 817 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku
• 1% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa q wykazała przychody na poziomie 26 225 zł.
Organizacja zarobiła -196 228 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -196 228 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4313 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 4094 zł w 2020 roku
• 13 086 zł w 2019 roku