SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU - JEDNOOSOBOWO. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja AMM Studio-Agencja Reklamowa osiągnęła 1 157 303 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 157 303 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 920 376 zł.
Zysk netto wyniósł 236 926 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 155 768 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 157 303 zł w 2022 roku.
• 888 004 zł w 2021 roku.
• 287 880 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 38 139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 236 926 zł w 2022 roku.
• 4458 zł w 2021 roku.
• 12 600 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji AMM Studio-Agencja Reklamowa wynosi 2 700 514 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
981 274 zł a 5 233 463 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 389 130 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 700 514 zł w 2022 roku.
• 1 156 998 zł w 2021 roku.
• 778 361 zł w 2020 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji AMM Studio-Agencja Reklamowa wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2022 roku.
• 1,83% w 2021 roku.
• 1,83% w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji AMM Studio-Agencja Reklamowa wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
AMM Studio-Agencja Reklamowa charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla AMM Studio-Agencja Reklamowa wynosi 136 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 35 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 458 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 35 tys. zł a 458 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
17 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 136 tys. zł w 2022 roku.
• 79 tys. zł w 2021 roku.
• 70 tys. zł w 2020 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 35 tys. zł w 2022 roku.
• 1 tys. zł w 2021 roku.
• 3 tys. zł w 2020 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 458 tys. zł w 2022 roku.
• 255 tys. zł w 2021 roku.
• 250 tys. zł w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 101 677
zł.
Koszty operacyjne AMM Studio-Agencja Reklamowa wyniosły 896 527
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
17 233 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 101 677 zł w 2022 roku
• 90 489 zł w 2021 roku
• 93 270 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2022 roku
•
11% w 2021 roku
•
35% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów AMM Studio-Agencja Reklamowa wyniosła 1 642 252 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 642 252 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 300 745 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 966 860 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 333 886 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 214 898 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 642 252 zł w 2022 roku.
• 983 234 zł w 2021 roku.
• 904 706 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania AMM Studio-Agencja Reklamowa wyniosły 333 886 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 642 252 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 333 886 zł w 2022 roku
• 253 680 zł w 2021 roku
• 189 987 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku
• 21% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja AMM Studio-Agencja Reklamowa wykazała przychody na poziomie 1 157 303 zł.
Organizacja zarobiła 236 926 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 236 926 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3800 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 4305 zł w 2021 roku
• 2053 zł w 2020 roku