Organizacja "marketing" krystian gdowka, artur ostręga osiągnęła 135 519 887 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 135 077 297 zł. Pozostałe przychody to 442 590 zł.
Całkowite koszty wyniosły 126 592 954 zł.
Zysk netto wyniósł 8 484 343 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -64 085 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 135 519 887 zł w 2022 roku.
• 64 562 732 zł w 2021 roku.
• 17 810 163 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 614 784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8 484 343 zł w 2022 roku.
• 3 422 017 zł w 2021 roku.
• -7 313 448 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wynosi 157 408 682 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
33 124 718 zł a 338 799 717 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -50 676 497 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 157 408 682 zł w 2022 roku.
• 88 114 243 zł w 2021 roku.
• 42 294 894 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wyniosła 47 456 593 zł.
a
ktywa trwałe to 4 930 642 zł.
a
ktywa obrotowe to 42 525 951 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 47 456 593 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 44 166 291 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 290 302 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -9 856 515 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 47 456 593 zł w 2022 roku.
• 43 144 500 zł w 2021 roku.
• 43 167 537 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wyniosły 3 290 302 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 47 456 593 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -7 864 510 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 290 302 zł w 2022 roku
• 1 298 693 zł w 2021 roku
• 2 605 601 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wykazała przychody na poziomie 135 519 887 zł.
Organizacja zarobiła 8 484 343 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8 484 343 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do "MARKETING" KRYSTIAN GDOWKA, ARTUR OSTRĘGA