"MARKETING" KRYSTIAN GDOWKA, ARTUR OSTRĘGA SPÓŁKA JAWNA KRS
0000282228
NIP
6311005020
REGON
272099737

Podsumowanie

aktywa
47,5 mln
przychód
135,5 mln
zysk
8,5 mln
wartość firmy
157,4 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
GLIWICE
Adres
MAKOWSKIEGO, 1
Kod pocztowy
44-100
Rejestracja
2007-06-04
Rozpoczęcie działalności
1994-02-14
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY ZE WSPÓLNIKÓW MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE
Branże
Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Transport drogowy towarów Przygotowanie terenu pod budowę Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Pozostałe pośrednictwo pieniężne Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych Naprawa i konserwacja maszyn Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "marketing" krystian gdowka, artur ostręga osiągnęła 135 519 887 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 135 077 297 zł. Pozostałe przychody to 442 590 zł.
Całkowite koszty wyniosły 126 592 954 zł.
Zysk netto wyniósł 8 484 343 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -64 085 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 135 519 887 zł w 2022 roku.
• 64 562 732 zł w 2021 roku.
• 17 810 163 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1 614 784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8 484 343 zł w 2022 roku.
• 3 422 017 zł w 2021 roku.
• -7 313 448 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wynosi 157 408 682 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 33 124 718 zł a 338 799 717 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -50 676 497 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 157 408 682 zł w 2022 roku.
• 88 114 243 zł w 2021 roku.
• 42 294 894 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wyniosła 47 456 593 zł.
a
ktywa trwałe to 4 930 642 zł.
a
ktywa obrotowe to 42 525 951 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 47 456 593 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 44 166 291 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 290 302 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -9 856 515 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 47 456 593 zł w 2022 roku.
• 43 144 500 zł w 2021 roku.
• 43 167 537 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wyniosły 3 290 302 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 47 456 593 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -7 864 510 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 290 302 zł w 2022 roku
• 1 298 693 zł w 2021 roku
• 2 605 601 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wykazała przychody na poziomie 135 519 887 zł.
Organizacja zarobiła 8 484 343 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8 484 343 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.08%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki