"KWIATY POLSKIE MARKETING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000268264
NIP
7272690560
REGON
100261393

Podsumowanie

aktywa
2,5 mln
przychód
1,2 mln
zysk
627 tys.
wartość firmy
5 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. DŁUGOSZA, 26
Kod pocztowy
93-083
Rejestracja
2006-11-22
Rozpoczęcie działalności
2006-09-29
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "kwiaty polskie marketing" osiągnęła 1 206 168 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 907 774 zł. Pozostałe przychody to 298 394 zł.
Całkowite koszty wyniosły 280 971 zł.
Zysk netto wyniósł 626 803 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -50 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 206 168 zł w 2022 roku.
• 723 424 zł w 2021 roku.
• 532 010 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 149 241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 626 803 zł w 2022 roku.
• 340 913 zł w 2021 roku.
• 123 894 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "kwiaty polskie marketing" wynosi 5 044 536 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 733 212 zł a 9 243 797 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 652 289 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 044 536 zł w 2022 roku.
• 3 078 416 zł w 2021 roku.
• 1 827 042 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "kwiaty polskie marketing" wyniosła 2 460 579 zł.
a
ktywa trwałe to 2 212 900 zł.
a
ktywa obrotowe to 247 679 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 460 579 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 310 949 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 149 630 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 21 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 460 579 zł w 2022 roku.
• 2 333 277 zł w 2021 roku.
• 2 284 217 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła 42%.
Marża netto wyniosła 52%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "kwiaty polskie marketing" wyniosły 149 630 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 460 579 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -224 773 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 149 630 zł w 2022 roku
• 689 971 zł w 2021 roku
• 981 825 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
• 43% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "kwiaty polskie marketing" wykazała przychody na poziomie 1 206 168 zł.
Organizacja zarobiła 678 121 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 51 318 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 626 803 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 51 318 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 18 770 zł w 2020 roku

Organizacja "kwiaty polskie marketing" wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Magnolia Marciniak, Wiercioch posiada 44 udziałów, które stanowią 44% firmy.
Wiercioch Rafał posiada 28 udziałów, które stanowią 28% firmy.
Marciniak Krzysztof posiada 28 udziałów, które stanowią 28% firmy.
Największym udziałowcem od 08.06.2020 jest Magnolia Marciniak, Wiercioch kontrolujący 44% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 25.11.2014 do 08.06.2020:
• Marciniak Krzysztof (50% udziałów)
• Wiercioch Rafał (50% udziałów)
W okresie od 18.09.2014 do 25.11.2014 najwięcej udziałów posiadała Gut Agnieszka . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.