Organizacja Fundacja Culture Promotion osiągnęła 14 170 512 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 040 297 zł. Pozostałe przychody to 130 215 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 966 476 zł.
Zysk netto wyniósł 3 073 821 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 688 345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 170 512 zł w 2024 roku.
• 10 235 299 zł w 2023 roku.
• 6 528 062 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 309 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 073 821 zł w 2024 roku.
• 1 754 257 zł w 2023 roku.
• 1 023 640 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fundacja Culture Promotion wynosi 2,98 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
296 638 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 980 343 zł w
2024 roku.
• 1 690 822 zł w
2023 roku.
• 1 003 533 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja Culture Promotion wynosi 29 662 826 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
7 920 533 zł a 43 033 499 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 217 223 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 662 826 zł w 2024 roku.
• 19 455 728 zł w 2023 roku.
• 12 746 075 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja Culture Promotion wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Fundacja Culture Promotion charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Fundacja Culture Promotion wyniosły 11 001 934
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja Culture Promotion wyniosła 10 859 446 zł.
a
ktywa trwałe to 1 933 604 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 925 842 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 859 446 zł.
f
undusz własny to 10 560 711 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 298 736 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 179 219 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 859 446 zł w 2024 roku.
• 8 315 824 zł w 2023 roku.
• 6 460 493 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja Culture Promotion wyniosły 298 736 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 859 446 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 422 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 298 736 zł w 2024 roku
• 828 935 zł w 2023 roku
• 727 861 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 11% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja Culture Promotion wykazała przychody na poziomie 14 170 512 zł.
Organizacja zarobiła 3 073 821 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 073 821 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Fundacja Culture Promotion wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki