POLSKIE STOWARZYSZENIE MARKETINGU SMB KRS
0000222550
NIP
5251011995
REGON
011263596

Podsumowanie

aktywa
114 tys.
przychód
905 tys.
zysk
18 tys.
wartość firmy
674 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. STEFANA BATOREGO, 18
Kod pocztowy
02-591
Rejestracja
2004-11-26
Rozpoczęcie działalności
1995-12-01
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU Z WICEPREZESEM ZARZĄDU LUB WSPÓŁDZIAŁANIE WICEPREZESA ZARZĄDU Z DWOMA CZŁONKAMI ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Polskie stowarzyszenie marketingu sm osiągnęła 905 197 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 860 885 zł. Pozostałe przychody to 44 312 zł.
Całkowite koszty wyniosły 843 200 zł.
Zysk netto wyniósł 17 685 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 55 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 905 197 zł w 2022 roku.
• 1 031 717 zł w 2021 roku.
• 769 141 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 20 475 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 685 zł w 2022 roku.
• 87 246 zł w 2021 roku.
• -107 939 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polskie stowarzyszenie marketingu sm wynosi 674 205 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 262 992 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 51 259 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 674 205 zł w 2022 roku.
• 1 036 795 zł w 2021 roku.
• 512 760 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Polskie stowarzyszenie marketingu sm wyniosła 113 999 zł.
a
ktywa obrotowe to 113 999 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 113 999 zł.
f
undusz własny to -21 441 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 135 440 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 113 999 zł w 2022 roku.
• 55 483 zł w 2021 roku.
• 103 346 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -82%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 92 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -40.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Polskie stowarzyszenie marketingu sm wyniosły 135 440 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 113 999 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 119%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8924 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 135 440 zł w 2022 roku
• 94 609 zł w 2021 roku
• 229 717 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 71.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 119% w 2022 roku
• 171% w 2021 roku
• 222% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Polskie stowarzyszenie marketingu sm wykazała przychody na poziomie 905 197 zł.
Organizacja zarobiła 17 791 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 106 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 685 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -56 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 106 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 60 zł w 2020 roku

Organizacja Polskie stowarzyszenie marketingu sm wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 46% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki