SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU, ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Transport materiałów niebezpiecznych, w tym gazów i chemii płynnej
Dostępność usług 24/7 na terenie Polski i Europy
Nowoczesna flota pojazdów przystosowanych do przewozu ADR
Wykwalifikowana kadra z doświadczeniem w transporcie
Fokus na podnoszenie jakości usług i satysfakcję klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-SPEDYCYJNE WAK-TRANS jest firmą specjalizującą się w transporcie materiałów niebezpiecznych, w tym gazów oraz chemii płynnej. Działa na rynku krajowym i europejskim, oferując profesjonalne usługi transportowe 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. WAK-TRANS wyróżnia się posiadaniem dużej floty nowoczesnych pojazdów przystosowanych do przewozu towarów niebezpiecznych oraz wykwalifikowanym zespołem, w tym doświadczonymi kierowcami. Misją firmy jest zapewnienie bezpiecznego i terminowego transportu, przez co zdobyła zaufanie wielu światowych producentów w branży gazów i substancji chemicznych. Dodatkowo, WAK-TRANS kładzie duży nacisk na stałe doskonalenie procesów transportowych oraz podnoszenie jakości świadczonych usług, co wpływa na zadowolenie klientów. Wartością dodaną jest również polityka jakości, którą firma wdraża w każdej sferze działalności, dbając o indywidualne potrzeby i oczekiwania swoich klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Transportowo-Spedycyjne WAK - Trans osiągnęła 88 683 097 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 88 613 764 zł. Pozostałe przychody to 69 333 zł.
Całkowite koszty wyniosły 88 013 435 zł.
Zysk netto wyniósł 600 329 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 738 488 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 88 683 097 zł w 2024 roku.
• 80 994 315 zł w 2023 roku.
• 84 029 622 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -72 214 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 600 329 zł w 2024 roku.
• 1 478 507 zł w 2023 roku.
• 2 362 760 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transportowo-Spedycyjne WAK - Trans wynosi 2,11 mln zł.
EBITDA Transportowo-Spedycyjne WAK - Trans wynosi 6,5 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
86 240 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 110 374 zł w
2024 roku.
• 2 517 714 zł w
2023 roku.
• 3 377 129 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
545 439 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 6 503 058 zł w
2024 roku.
• 5 976 524 zł w
2023 roku.
• 6 523 892 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transportowo-Spedycyjne WAK - Trans wynosi 75 608 004 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6 003 293 zł a 221 707 741 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 209 342 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 75 608 004 zł w 2024 roku.
• 73 544 614 zł w 2023 roku.
• 77 996 282 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transportowo-Spedycyjne WAK - Trans wynosi 0,52%. To oznacza, że firma ma szansę 0,52% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,064% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,52% w 2024 roku.
• 0,14% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transportowo-Spedycyjne WAK - Trans charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 37 085 771
zł.
Koszty operacyjne Transportowo-Spedycyjne WAK - Trans wyniosły 86 503 390
zł.
Wynagrodzenia stanowią 43%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3 120 769 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 37 085 771 zł w 2024 roku
• 32 692 955 zł w 2023 roku
• 28 875 355 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
43% w 2024 roku
•
42% w 2023 roku
•
36% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transportowo-Spedycyjne WAK - Trans wyniosła 55 720 761 zł.
a
ktywa trwałe to 39 525 310 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 195 451 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 55 720 761 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 18 779 497 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 941 264 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 620 751 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 55 720 761 zł w 2024 roku.
• 34 840 704 zł w 2023 roku.
• 33 667 368 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transportowo-Spedycyjne WAK - Trans wyniosły 36 941 264 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 55 720 761 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 279 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 941 264 zł w 2024 roku
• 16 661 537 zł w 2023 roku
• 16 966 708 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2024 roku
• 48% w 2023 roku
• 50% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transportowo-Spedycyjne WAK - Trans wykazała przychody na poziomie 88 683 097 zł.
Organizacja zarobiła 929 007 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 328 678 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 600 329 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 35% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1540 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 328 678 zł w 2024 roku
• 489 142 zł w 2023 roku
• 661 877 zł w 2022 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kozakiewicz Krzysztof (25% udziałów)
• Chmiecik Paweł (25% udziałów)
• Magiera Alfred (25% udziałów)
• Głogowski Waldemar (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 12.01.2006 do 21.03.2022:
• Kozakiewicz Krzysztof (25% udziałów)
• Magiera Alfred (25% udziałów)
• Głogowski Waldemar (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.11.2004 do 12.01.2006:
• Kozakiewicz Krzysztof (33% udziałów)
• Magiera Alfred (33% udziałów)
• Głogowski Waldemar (33% udziałów)
Podobne organizacje do
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-SPEDYCYJNE WAK - TRANS