PVH BRANDS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000220165
NIP
5252312380
REGON
015844806

Podsumowanie

aktywa
64,6 mln
przychód
116,2 mln
zysk
1,9 mln
wartość firmy
121 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
EMILII PLATER, 53
Kod pocztowy
00-113
Rejestracja
2004-10-22
Rozpoczęcie działalności
2004-11-01
Kapitał zakładowy
714400,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pvh brands poland osiągnęła 116 176 024 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 116 176 024 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 114 271 165 zł.
Zysk netto wyniósł 1 904 859 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 015 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 116 176 024 zł w 2021 roku.
• 94 011 276 zł w 2020 roku.
• 137 104 818 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 60 244 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 904 859 zł w 2021 roku.
• 148 087 zł w 2020 roku.
• 2 152 318 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pvh brands poland wynosi 120 950 663 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 19 048 585 zł a 290 440 059 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 818 632 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 120 950 663 zł w 2021 roku.
• 97 718 434 zł w 2020 roku.
• 134 353 321 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pvh brands poland wyniosła 64 551 311 zł.
a
ktywa trwałe to 19 314 872 zł.
a
ktywa obrotowe to 45 236 439 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 64 551 311 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 47 840 728 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 710 583 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 409 994 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 64 551 311 zł w 2021 roku.
• 58 478 407 zł w 2020 roku.
• 62 218 307 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pvh brands poland wyniosły 16 710 583 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 64 551 311 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 764 673 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 710 583 zł w 2021 roku
• 12 542 537 zł w 2020 roku
• 16 430 524 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2021 roku
• 21% w 2020 roku
• 26% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pvh brands poland wykazała przychody na poziomie 116 176 024 zł.
Organizacja zarobiła 2 860 142 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 955 283 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 904 859 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 33% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 22 953 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 955 283 zł w 2021 roku
• 954 405 zł w 2020 roku
• 2 603 311 zł w 2019 roku

Organizacja Pvh brands poland wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Tommy Hilfiger Europe B.v. posiada 14288 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 05.10.2023 jest Tommy Hilfiger Europe B.v. kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.11.2022 do 05.10.2023 był Hilfiger Stores B.v. kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 05.09.2022 do 02.11.2022 najwięcej udziałów posiadał Hilfiger Stores B.v.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.