SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI, NIEZBĘDNA JEST REPREZENTACJA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU.
Organizacja Budowy Dróg - Roman Dyba osiągnęła 1703 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 zł. Pozostałe przychody to 1679 zł.
Całkowite koszty wyniosły 57 112 zł.
Strata netto wyniosła 57 088 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 910 267 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1703 zł w 2024 roku.
• 8 181 316 zł w 2023 roku.
• 8 181 316 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -36 720 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -57 088 zł w 2024 roku.
• 531 079 zł w 2023 roku.
• 531 079 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Budowy Dróg - Roman Dyba wynosi -55 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
65 378 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -55 240 zł w
2024 roku.
• 603 744 zł w
2023 roku.
• 603 744 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Budowy Dróg - Roman Dyba wynosi 687 025 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 658 077 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 650 212 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 687 025 zł w 2024 roku.
• 8 416 034 zł w 2023 roku.
• 8 416 034 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Budowy Dróg - Roman Dyba wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Budowy Dróg - Roman Dyba charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Budowy Dróg - Roman Dyba wyniosły 55 265
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Budowy Dróg - Roman Dyba wyniosła 1 041 034 zł.
a
ktywa trwałe to 92 542 zł.
a
ktywa obrotowe to 948 492 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 041 034 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 914 519 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 126 514 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -603 194 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 041 034 zł w 2024 roku.
• 1 334 585 zł w 2023 roku.
• 1 334 585 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -223,192%.
Marża netto wyniosła -3,351%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31885 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -478.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Budowy Dróg - Roman Dyba wyniosły 126 514 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 041 034 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -253 272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 126 514 zł w 2024 roku
• 217 911 zł w 2023 roku
• 217 911 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2024 roku
• 16% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Budowy Dróg - Roman Dyba wykazała przychody na poziomie 1703 zł.
Organizacja zarobiła -57 088 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -57 088 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -15 060 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 12 093 zł w 2023 roku
• 12 093 zł w 2022 roku