Organizacja Pfeifer & langen marketing osiągnęła 1 599 490 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 597 433 000 zł. Pozostałe przychody to 2 057 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 565 255 000 zł.
Zysk netto wyniósł 32 178 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 106 208 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 599 490 000 zł w 2022 roku.
• 1 197 631 000 zł w 2021 roku.
• 1 086 816 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 232 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 32 178 000 zł w 2022 roku.
• 10 359 000 zł w 2021 roku.
• 16 892 000 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pfeifer & langen marketing wynosi 1 246 684 417 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
51 645 750 zł a 3 998 725 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 74 695 633 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 246 684 417 zł w 2022 roku.
• 889 868 917 zł w 2021 roku.
• 834 355 000 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pfeifer & langen marketing wyniosła 286 681 000 zł.
a
ktywa trwałe to 1 765 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 284 916 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 286 681 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 68 861 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 217 820 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 003 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 286 681 000 zł w 2022 roku.
• 206 903 000 zł w 2021 roku.
• 152 010 000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pfeifer & langen marketing wyniosły 217 820 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 286 681 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 76%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 721 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 217 820 000 zł w 2022 roku
• 140 220 000 zł w 2021 roku
• 95 686 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 76% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
• 63% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pfeifer & langen marketing wykazała przychody na poziomie 1 599 490 000 zł.
Organizacja zarobiła 39 836 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7 658 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 32 178 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 541 400 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7 658 000 zł w 2022 roku
• 2 559 000 zł w 2021 roku
• 4 031 000 zł w 2020 roku
Organizacja Pfeifer & langen marketing wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 10%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 10%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pfeifer & Langen International B.v.
posiada 20000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 06.03.2006 jest
Pfeifer & Langen International B.v.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.01.2006 do 06.03.2006
był Pfeifer & Langen Auslandsbeteiligungen Gmbh
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 03.02.2003 do 09.01.2006 najwięcej udziałów posiadał Pfeifer & Langen. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.