PFEIFER & LANGEN MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000149431
NIP
7781118503
REGON
630704348

Podsumowanie

aktywa
286,7 mln
przychód
1,6 mld
zysk
32,2 mln
wartość firmy
1,3 mld
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
MICKIEWICZA, 35
Kod pocztowy
60-837
Rejestracja
2003-02-03
Rozpoczęcie działalności
1996-07-03
Kapitał zakładowy
10000000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.diamant.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pfeifer & langen marketing osiągnęła 1 599 490 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 597 433 000 zł. Pozostałe przychody to 2 057 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 565 255 000 zł.
Zysk netto wyniósł 32 178 000 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 106 208 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 599 490 000 zł w 2022 roku.
• 1 197 631 000 zł w 2021 roku.
• 1 086 816 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2 232 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 32 178 000 zł w 2022 roku.
• 10 359 000 zł w 2021 roku.
• 16 892 000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pfeifer & langen marketing wynosi 1 246 684 417 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 51 645 750 zł a 3 998 725 000 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 74 695 633 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 246 684 417 zł w 2022 roku.
• 889 868 917 zł w 2021 roku.
• 834 355 000 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pfeifer & langen marketing wyniosła 286 681 000 zł.
a
ktywa trwałe to 1 765 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 284 916 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 286 681 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 68 861 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 217 820 000 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 003 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 286 681 000 zł w 2022 roku.
• 206 903 000 zł w 2021 roku.
• 152 010 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pfeifer & langen marketing wyniosły 217 820 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 286 681 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 76%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 721 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 217 820 000 zł w 2022 roku
• 140 220 000 zł w 2021 roku
• 95 686 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 76% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
• 63% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pfeifer & langen marketing wykazała przychody na poziomie 1 599 490 000 zł.
Organizacja zarobiła 39 836 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7 658 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 32 178 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 541 400 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7 658 000 zł w 2022 roku
• 2 559 000 zł w 2021 roku
• 4 031 000 zł w 2020 roku

Organizacja Pfeifer & langen marketing wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 10%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 10%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pfeifer & Langen International B.v. posiada 20000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 06.03.2006 jest Pfeifer & Langen International B.v. kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.01.2006 do 06.03.2006 był Pfeifer & Langen Auslandsbeteiligungen Gmbh kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 03.02.2003 do 09.01.2006 najwięcej udziałów posiadał Pfeifer & Langen. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do PFEIFER & LANGEN MARKETING