"HUGLI FOOD POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000134971NIP
7251840706REGON
473061529
Podsumowanie
aktywa
8,2 mln
przychód
22,6 mln
zysk
945 tys.
wartość firmy
23,1 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. KPT. PILOTA ŻWIRKI, 17
Kod pocztowy
90-539
Rejestracja
2002-10-11
Rozpoczęcie działalności
2002-09-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I DZIAŁANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Organizacja "hugli food polska" osiągnęła 22 631 128 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 625 294 zł. Pozostałe przychody to 5833 zł.
Całkowite koszty wyniosły 21 680 603 zł.
Zysk netto wyniósł 944 691 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 601 985 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 631 128 zł w 2022 roku.
• 17 098 644 zł w 2021 roku.
• 11 992 663 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -25 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 944 691 zł w 2022 roku.
• 416 124 zł w 2021 roku.
• -31 795 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "hugli food polska" wynosi 23 068 999 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 202 815 zł a 56 577 819 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 804 056 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 068 999 zł w 2022 roku.
• 16 557 889 zł w 2021 roku.
• 11 177 313 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "hugli food polska" wyniosła 8 146 966 zł.
a
ktywa trwałe to 36 439 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 110 527 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 146 966 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 603 754 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 543 212 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 632 298 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 146 966 zł w 2022 roku.
• 6 516 269 zł w 2021 roku.
• 4 968 511 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "hugli food polska" wyniosły 2 543 212 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 146 966 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -41 869 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 543 212 zł w 2022 roku
• 1 857 207 zł w 2021 roku
• 725 573 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 15% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "hugli food polska" wykazała przychody na poziomie 22 631 128 zł.
Organizacja zarobiła 1 281 585 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 336 894 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 944 691 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8733 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 336 894 zł w 2022 roku
• 214 899 zł w 2021 roku
• 52 568 zł w 2020 roku
Organizacja "hugli food polska" wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.07%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Hugli Food S.r.o.
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 03.03.2021 jest
Hugli Food S.r.o.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.05.2003 do 03.03.2021
był Hugli Food Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 11.10.2002 do 12.05.2003 najwięcej udziałów posiadał Hugli Food Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością. Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.