WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU
Organizacja Truck-Service PKS osiągnęła 4 856 957 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 856 957 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 040 144 zł.
Zysk netto wyniósł 816 813 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 459 055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 856 957 zł w 2023 roku.
• 4 439 539 zł w 2022 roku.
• 3 540 883 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 129 059 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 816 813 zł w 2023 roku.
• 510 223 zł w 2022 roku.
• 144 756 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck-Service PKS wynosi 905 tys. zł.
EBITDA Truck-Service PKS wynosi 966 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
141 383 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 905 498 zł w
2023 roku.
• 576 915 zł w
2022 roku.
• 174 863 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
141 740 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 966 146 zł w
2023 roku.
• 662 984 zł w
2022 roku.
• 277 676 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck-Service PKS wynosi 8 366 324 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 861 102 zł a 12 142 393 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 086 580 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 366 324 zł w 2023 roku.
• 6 249 078 zł w 2022 roku.
• 3 805 436 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Truck-Service PKS wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
• 1,88% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck-Service PKS wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Truck-Service PKS charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Truck-Service PKS wynosi 296 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 136 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 642 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 136 tys. zł a 642 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
42 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 296 tys. zł w 2023 roku.
• 196 tys. zł w 2022 roku.
• 111 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 136 tys. zł w 2023 roku.
• 87 tys. zł w 2022 roku.
• 26 tys. zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 642 tys. zł w 2023 roku.
• 343 tys. zł w 2022 roku.
• 231 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 478 135
zł.
Koszty operacyjne Truck-Service PKS wyniosły 3 951 460
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
37 716 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 478 135 zł w 2023 roku
• 377 516 zł w 2022 roku
• 357 810 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
•
11% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck-Service PKS wyniosła 2 933 881 zł.
a
ktywa trwałe to 647 773 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 286 108 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 933 881 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 481 469 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 452 412 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 304 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 933 881 zł w 2023 roku.
• 2 291 390 zł w 2022 roku.
• 2 081 537 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck-Service PKS wyniosły 452 412 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 933 881 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -48 409 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 452 412 zł w 2023 roku
• 626 734 zł w 2022 roku
• 927 104 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck-Service PKS wykazała przychody na poziomie 4 856 957 zł.
Organizacja zarobiła 902 377 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 85 564 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 816 813 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 565 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 85 564 zł w 2023 roku
• 58 393 zł w 2022 roku
• 20 976 zł w 2021 roku
Organizacja Truck-Service PKS wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.05%.