SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. W ZAKRESIE CZYNNOŚCI ZWYKŁEGO ZARZĄDU, TO JEST CZYNNOŚCI, KTÓRE DOTYCZĄ PRAW LUB OBOWIĄZKÓW DO KWOTY 1000 ZŁ NETTO, UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI STOWARZYSZENIA JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU ORAZ PEŁNOMOCNIK USTANOWIONY DO OKREŚLONYCH CZYNNOŚCI PRZEZ CZŁONKA ZARZĄDU 2. W PRZYPADKU CZYNNOŚCI PRZEKRACZAJĄCYCH CZYNNOŚCI ZWYKŁEGO ZARZĄDU DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU WRAZ Z WICEPREZESEM LUB CZŁONKIEM ZARZĄDU
Edukacja w zakresie public relations poprzez webinaria i wykłady.
Organizacja konkursów na wyróżniające się działania w PR.
Współpraca z instytucjami naukowymi oraz branżowymi.
Podnoszenie standardów etycznych w branży public relations.
Integracja członków z różnych sektorów gospodarki i społeczeństwa.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations, założone w 1994 roku, jest kluczową organizacją, która promuje i rozwija wiedzę oraz standardy w zakresie public relations w Polsce. Stowarzyszenie działa na rzecz branży PR, dążąc do integracji specjalistów, wymiany doświadczeń oraz podnoszenia poziomu profesjonalizmu w tej dziedzinie. PSPR organizuje różnorodne wydarzenia, takie jak konferencje, seminaria i webinaria, które mają na celu edukację członków oraz szeroką popularyzację praktyk public relations. Unikalnym aspektem działalności PSPR jest projekt Akademia PRawdziwy PR, który oferuje cykl bezpłatnych szkoleń online, umożliwiających zdobywanie wiedzy z zakresu PR. Stowarzyszenie angażuje się w promowanie etycznych standardów w branży, organizując konkursy, takie jak Lwy PR, które wyróżniają kreatywność i efektywność osób działających w PR. Dodatkowo, PSPR współpracuje z uczelniami i instytucjami naukowymi, co sprzyja wymianie wiedzy i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w komunikacji publicznej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Polskie Stowarzyszenie Public Relations osiągnęła 84 997 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 84 997 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 83 169 zł.
Zysk netto wyniósł 1827 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 10 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 84 997 zł w 2024 roku.
• 64 065 zł w 2023 roku.
• 62 470 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1827 zł w 2024 roku.
• 2641 zł w 2023 roku.
• -13 480 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Polskie Stowarzyszenie Public Relations wynosi 2 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
333 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1827 zł w
2024 roku.
• 2641 zł w
2023 roku.
• -13 480 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polskie Stowarzyszenie Public Relations wynosi 85 888 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
18 274 zł a 212 492 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6065 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 85 888 zł w 2024 roku.
• 73 818 zł w 2023 roku.
• 55 260 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polskie Stowarzyszenie Public Relations wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Polskie Stowarzyszenie Public Relations charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Polskie Stowarzyszenie Public Relations wyniosły 80 812
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polskie Stowarzyszenie Public Relations wyniosła 29 644 zł.
a
ktywa obrotowe to 29 644 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 29 644 zł.
f
undusz własny to 29 218 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 426 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 711 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 29 644 zł w 2024 roku.
• 27 391 zł w 2023 roku.
• 18 151 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polskie Stowarzyszenie Public Relations wyniosły 426 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 29 644 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 61 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 426 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polskie Stowarzyszenie Public Relations wykazała przychody na poziomie 84 997 zł.
Organizacja zarobiła 1827 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1827 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Polskie Stowarzyszenie Public Relations wykazała zysk netto większy niż 50% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 50% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 12% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
POLSKIE STOWARZYSZENIE PUBLIC RELATION