POLSKIE STOWARZYSZENIE PUBLIC RELATIONS KRS
0000126358
NIP
5211375745
REGON
010888354

Podsumowanie

aktywa
44 tys.
przychód
62 tys.
zysk
17 tys.
wartość firmy
143 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. OKOPOWA, 56
Kod pocztowy
01-042
Rejestracja
2002-08-29
Rozpoczęcie działalności
1995-02-09
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. W ZAKRESIE CZYNNOŚCI ZWYKŁEGO ZARZĄDU, TO JEST CZYNNOŚCI, KTÓRE DOTYCZĄ PRAW LUB OBOWIĄZKÓW DO KWOTY 1000 ZŁ NETTO, UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI STOWARZYSZENIA JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU ORAZ PEŁNOMOCNIK USTANOWIONY DO OKREŚLONYCH CZYNNOŚCI PRZEZ CZŁONKA ZARZĄDU 2. W PRZYPADKU CZYNNOŚCI PRZEKRACZAJĄCYCH CZYNNOŚCI ZWYKŁEGO ZARZĄDU DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU WRAZ Z WICEPREZESEM LUB CZŁONKIEM ZARZĄDU
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Polskie stowarzyszenie public relation osiągnęła 62 118 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 62 118 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 44 872 zł.
Zysk netto wyniósł 17 246 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 62 118 zł w 2021 roku.
• 39 888 zł w 2020 roku.
• 4750 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 246 zł w 2021 roku.
• 19 697 zł w 2020 roku.
• -1901 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polskie stowarzyszenie public relation wynosi 143 301 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 32 905 zł a 241 444 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 24 967 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 143 301 zł w 2021 roku.
• 125 351 zł w 2020 roku.
• 20 243 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Polskie stowarzyszenie public relation wyniosła 43 874 zł.
a
ktywa obrotowe to 43 874 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 43 874 zł.
f
undusz własny to 43 874 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 43 874 zł w 2021 roku.
• 26 628 zł w 2020 roku.
• 22 768 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 43 874 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Polskie stowarzyszenie public relation wykazała przychody na poziomie 62 118 zł.
Organizacja zarobiła 17 246 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 246 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Polskie stowarzyszenie public relation wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.005%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki