PACER MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000444918
NIP
6312647571
REGON
243102057

Podsumowanie

aktywa
21 tys.
przychód
64 tys.
zysk
-3 tys.
wartość firmy
56 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
GLIWICE
Adres
KOZIELSKA, 25
Kod pocztowy
44-121
Rejestracja
2012-12-19
Rozpoczęcie działalności
2012-12-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.pacer.pl
Email
r.pacer@pacer.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pacer media osiągnęła 64 260 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 64 260 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 67 677 zł.
Strata netto wyniosła 3417 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1179 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 64 260 zł w 2022 roku.
• 62 200 zł w 2021 roku.
• 88 381 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3417 zł w 2022 roku.
• 7436 zł w 2021 roku.
• 6093 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pacer media wynosi 55 837 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 160 650 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 602 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 55 837 zł w 2022 roku.
• 84 208 zł w 2021 roku.
• 90 712 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pacer media wyniosła 20 606 zł.
a
ktywa obrotowe to 20 606 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 606 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 17 330 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3276 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2085 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 606 zł w 2022 roku.
• 21 026 zł w 2021 roku.
• 15 508 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -20%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pacer media wyniosły 3276 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 606 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3276 zł w 2022 roku
• 3696 zł w 2021 roku
• 5614 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
• 36% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pacer media wykazała przychody na poziomie 64 260 zł.
Organizacja zarobiła -3417 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3417 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -43 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 869 zł w 2021 roku
• 326 zł w 2020 roku

Organizacja Pacer media wykazała zysk netto większy niż 24% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 24% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pacer Ryszard posiada 70 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Pacer Maria posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.