SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ ORAZ ZAWIERANIA UMÓW I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU - JEDNOOSOBOWO, LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM, LUB DWAJ PROKURENCI ŁĄCZNIE.
EURO-TRUCK to wielofunkcyjny kompleks handlowo-serwisowy, który specjalizuje się w sprzedaży i wynajmie naczep oraz części do pojazdów. W ofercie znajdują się naczepy renomowanej marki Schmitz-Cargobull, w tym modele takie jak Schmitz VARIOS MEGA, Schmitz CHŁODNIA z agregatem Carrier Vector oraz Schmitz Varios COIL. EURO-TRUCK wyróżnia się na rynku dzięki szerokiemu asortymentowi, który obejmuje zarówno naczepy nowe, jak i używane, co stanowi istotną zaletę dla klientów poszukujących różnorodnych rozwiązań transportowych. Firma również oferuje usługi transportowe oraz logistyczne, zaopatrując swoich klientów w kompleksową obsługę od zakupu po wsparcie serwisowe. Klienci mogą skorzystać z aktualnych promocji i newslettera, aby być na bieżąco z ofertą i nowościami. EURO-TRUCK stawia na jakość swoich produktów oraz satysfakcję klientów, co sprawia, że jest wiarygodnym partnerem w branży transportowej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Euro-Truck osiągnęła 74 358 213 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 73 822 871 zł. Pozostałe przychody to 535 342 zł.
Całkowite koszty wyniosły 73 328 122 zł.
Zysk netto wyniósł 494 750 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 823 851 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 74 358 213 zł w 2023 roku.
• 116 549 157 zł w 2022 roku.
• 85 011 894 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 34 423 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 494 750 zł w 2023 roku.
• 1 394 084 zł w 2022 roku.
• 603 832 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Euro-Truck wynosi 522 tys. zł.
EBITDA Euro-Truck wynosi 1,08 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
20 504 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 521 889 zł w
2023 roku.
• 2 018 804 zł w
2022 roku.
• 890 716 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
44 202 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 078 821 zł w
2023 roku.
• 2 578 636 zł w
2022 roku.
• 1 453 275 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Euro-Truck wynosi 68 774 451 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 947 499 zł a 185 895 533 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 753 741 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 68 774 451 zł w 2023 roku.
• 99 788 433 zł w 2022 roku.
• 74 557 020 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Euro-Truck wynosi 2,69%. To oznacza, że firma ma szansę 2,69% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,69% w 2023 roku.
• 2,60% w 2022 roku.
• 2,66% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Euro-Truck wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
pozostaje bez zmian w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Euro-Truck charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Euro-Truck wynosi 2,02 mln zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 78 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 4,59 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 78 tys. zł a 4,59 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
40 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 2,02 mln zł w 2023 roku.
• 2,6 mln zł w 2022 roku.
• 2 mln zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 78 tys. zł w 2023 roku.
• 279 tys. zł w 2022 roku.
• 121 tys. zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 4,59 mln zł w 2023 roku.
• 4,66 mln zł w 2022 roku.
• 4,12 mln zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 445 723
zł.
Koszty operacyjne Euro-Truck wyniosły 73 300 983
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
82 486 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 445 723 zł w 2023 roku
• 2 232 339 zł w 2022 roku
• 2 255 254 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
•
3% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Euro-Truck wyniosła 33 055 715 zł.
a
ktywa trwałe to 16 727 352 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 328 363 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 33 055 715 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 22 964 413 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 091 302 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 739 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 33 055 715 zł w 2023 roku.
• 35 728 101 zł w 2022 roku.
• 34 354 665 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Euro-Truck wyniosły 10 091 302 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 33 055 715 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 206 100 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 091 302 zł w 2023 roku
• 13 711 222 zł w 2022 roku
• 13 731 869 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Euro-Truck wykazała przychody na poziomie 74 358 213 zł.
Organizacja zarobiła 641 856 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 147 106 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 494 750 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8730 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 147 106 zł w 2023 roku
• 404 928 zł w 2022 roku
• 169 877 zł w 2021 roku
Organizacja Euro-Truck wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.4%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Raptis Beata
posiada 2205 udziałów,
które stanowią 98.0% firmy.
Największym udziałowcem od 23.03.2017 jest
Raptis Beata
kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.11.2005 do 23.03.2017
była Raptis Beata
kontrolująca 61% udziałów.
W okresie od 23.04.2004 do 17.11.2005 najwięcej udziałów posiadała Raptis Beata . Jej udziały w tym czasie wynosiły 61%.