ALPIN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000100353
NIP
6272397753
REGON
276907708

Podsumowanie

aktywa
202 tys.
przychód
163 tys.
zysk
57 tys.
wartość firmy
388 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
GWIAŹDZISTA, 5D
Kod pocztowy
01-651
Rejestracja
2002-04-09
Rozpoczęcie działalności
2000-09-01
Kapitał zakładowy
80000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.alpinmedia.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Branże
Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Działalność związana z oprogramowaniem Działalność portali internetowych Działalność agencji reklamowych Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Wydawanie książek Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała działalność wydawnicza Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego Produkcja artykułów piśmiennych Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego Sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii Drukowanie gazet Naprawa i konserwacja maszyn Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Introligatorstwo i podobne usługi Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego Reprodukcja zapisanych nośników informacji Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność agencji informacyjnych Sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Artystyczna i literacka działalność twórcza Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność klubów sportowych Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała działalność związana ze sportem Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Wydawanie gazet Działalność fotograficzna Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Alpin media osiągnęła 162 716 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 160 630 zł. Pozostałe przychody to 2086 zł.
Całkowite koszty wyniosły 103 788 zł.
Zysk netto wyniósł 56 842 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4062 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 162 716 zł w 2022 roku.
• 93 455 zł w 2021 roku.
• 170 388 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 56 842 zł w 2022 roku.
• 12 903 zł w 2021 roku.
• 65 323 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alpin media wynosi 388 328 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 52 483 zł a 795 787 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7875 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 388 328 zł w 2022 roku.
• 123 767 zł w 2021 roku.
• 375 060 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Alpin media wyniosła 201 507 zł.
a
ktywa obrotowe to 201 507 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 201 507 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 69 978 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 131 529 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8578 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 201 507 zł w 2022 roku.
• 159 405 zł w 2021 roku.
• 150 145 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 81%.
Marża operacyjna wyniosła 45%.
Marża netto wyniosła 35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Alpin media wyniosły 131 529 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 201 507 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -41 124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 131 529 zł w 2022 roku
• 146 270 zł w 2021 roku
• 149 913 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 29.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku
• 100% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Alpin media wykazała przychody na poziomie 162 716 zł.
Organizacja zarobiła 62 474 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5632 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 56 842 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 544 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5632 zł w 2022 roku
• 2091 zł w 2021 roku
• 6629 zł w 2020 roku

Organizacja Alpin media wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gwiazdowska Małgorzata posiada 155 udziałów, które stanowią 96.9% firmy.
Największym udziałowcem od 30.04.2013 jest Gwiazdowska Małgorzata kontrolujący 97% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.05.2012 do 30.04.2013 była Gwiazdowska Małgorzata kontrolująca 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 24.09.2008 do 23.05.2012:
• Majer Janusz (38% udziałów)
• Warecki Ryszard (38% udziałów)