Organizacja Grupa Komunikacyjna Pasażer osiągnęła 6317 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 zł. Pozostałe przychody to 6314 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 236 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6317 zł w 2024 roku.
• 6422 zł w 2023 roku.
• 3584 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1704 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Grupa Komunikacyjna Pasażer wynosi -14 tys. zł.
EBITDA Grupa Komunikacyjna Pasażer wynosi -14 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
386 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -13 885 zł w
2024 roku.
• -12 967 zł w
2023 roku.
• -12 041 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
386 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -13 885 zł w
2024 roku.
• -12 967 zł w
2023 roku.
• -12 041 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa Komunikacyjna Pasażer wynosi 688 721 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 650 719 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4856 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 688 721 zł w 2024 roku.
• 694 470 zł w 2023 roku.
• 697 488 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa Komunikacyjna Pasażer wynosi 1,27%. To oznacza, że firma ma szansę 1,27% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,27% w 2024 roku.
• 1,27% w 2023 roku.
• 1,56% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Grupa Komunikacyjna Pasażer charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Grupa Komunikacyjna Pasażer wyniosły 13 889
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa Komunikacyjna Pasażer wyniosła 3 570 980 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 570 980 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 570 980 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 912 680 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 658 300 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -6684 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 570 980 zł w 2024 roku.
• 3 578 552 zł w 2023 roku.
• 3 585 099 zł w 2022 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła -378,347%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53174 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa Komunikacyjna Pasażer wyniosły 2 658 300 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 570 980 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 658 300 zł w 2024 roku
• 2 658 300 zł w 2023 roku
• 2 658 300 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2024 roku
• 74% w 2023 roku
• 74% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa Komunikacyjna Pasażer wykazała przychody na poziomie 6317 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Grupa Komunikacyjna Pasażer wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Multico
posiada 2540 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 28.09.2015 jest
Multico
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.03.2012 do 28.09.2015
był Multico
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 18.02.2005 do 06.03.2012 najwięcej udziałów posiadał Multico . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
GRUPA KOMUNIKACYJNA PASAŻER