Firma 'Transport Międzynarodowy i Krajowy Tomasz Dzida Sp. z o.o.' to rzetelny partner w dziedzinie przewozów towarowych, działający na rynku od kilkudziesięciu lat. Świadczy usługi transportowe zarówno na terenie Polski, jak i całej Europy. Dysponując nowoczesnym parkiem maszynowym, który obejmuje różnorodne ciągniki siodłowe oraz naczepy, firma jest w stanie sprostać szerokiemu wachlarzowi wymagań klientów. Własna baza z warsztatem naprawczym oraz autoryzowanym serwisem samochodów ciężarowych Volvo gwarantuje najwyższą jakość usług. Posiada również magazyn części zamiennych i prowadzi naprawy pozaserwisowe. W 2006 roku firma uzyskała certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2000, a w 2010 roku wdrożono normy ISO 9001:2008. Te certyfikaty potwierdzają zaangażowanie w ciągłe doskonalenie procesów i zadowolenie klienta. Priorytetem dla firmy Tomasz Dzida jest solidność, profesjonalizm, terminowość oraz bezpieczeństwo, co przekłada się na wysokie zaufanie wśród klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Transport osiągnęła 134 233 698 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 133 192 406 zł. Pozostałe przychody to 1 041 292 zł.
Całkowite koszty wyniosły 122 793 708 zł.
Zysk netto wyniósł 10 398 698 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 13 052 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 134 233 698 zł w 2024 roku.
• 153 417 367 zł w 2023 roku.
• 144 820 500 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 909 303 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 398 698 zł w 2024 roku.
• 10 405 585 zł w 2023 roku.
• 9 035 149 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport wynosi 11,74 mln zł.
EBITDA Transport wynosi 16,16 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
926 120 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 11 743 616 zł w
2024 roku.
• 13 830 375 zł w
2023 roku.
• 10 988 532 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 043 741 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 16 160 051 zł w
2024 roku.
• 18 339 251 zł w
2023 roku.
• 15 518 327 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport wynosi 192 759 031 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
61 675 106 zł a 335 584 246 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 17 675 913 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 192 759 031 zł w 2024 roku.
• 197 776 666 zł w 2023 roku.
• 178 759 491 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transport charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Transport wyniosły 121 448 790
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport wyniosła 87 287 148 zł.
a
ktywa trwałe to 41 364 775 zł.
a
ktywa obrotowe to 45 922 373 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 87 287 148 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 82 233 474 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 053 674 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7 462 484 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 87 287 148 zł w 2024 roku.
• 76 656 396 zł w 2023 roku.
• 65 866 774 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport wyniosły 5 053 674 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 87 287 148 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 346 011 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 053 674 zł w 2024 roku
• 4 821 620 zł w 2023 roku
• 4 437 583 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2024 roku
• 6% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport wykazała przychody na poziomie 134 233 698 zł.
Organizacja zarobiła 12 662 630 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 263 932 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 398 698 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 177 308 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 263 932 zł w 2024 roku
• 2 631 470 zł w 2023 roku
• 2 154 492 zł w 2022 roku
Organizacja Transport wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 100% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 100% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 100% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Dzida Tomasz
posiada 55 udziałów, które stanowią 55% firmy.
Dzida Barbara
posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Dzida Nikodem
posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Dzida Joachim
posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Największym udziałowcem od 01.03.2022 jest
Dzida Tomasz
kontrolujący 55% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.01.2002 do 01.03.2022
był Dzida Tomasz
kontrolując 55% udziałów.
Podobne organizacje do
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I KRAJOWY TOMASZ DZIDA