"GASTROMEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000036206
NIP
1180069085
REGON
010873134

Podsumowanie

aktywa
3 mln
przychód
3,1 mln
zysk
18 tys.
wartość firmy
3,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BOGUMIŁA ZUGA, 21
Kod pocztowy
01-806
Rejestracja
2001-08-16
Rozpoczęcie działalności
1995-01-27
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "gastromedia" osiągnęła 3 109 193 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 097 465 zł. Pozostałe przychody to 11 728 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 079 439 zł.
Zysk netto wyniósł 18 026 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 515 372 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 109 193 zł w 2022 roku.
• 2 868 006 zł w 2021 roku.
• 2 078 448 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 61 884 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 026 zł w 2022 roku.
• -61 090 zł w 2021 roku.
• -105 742 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "gastromedia" wynosi 3 794 404 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 180 257 zł a 8 797 365 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 334 529 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 794 404 zł w 2022 roku.
• 3 605 901 zł w 2021 roku.
• 3 125 347 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "gastromedia" wyniosła 2 962 248 zł.
a
ktywa trwałe to 124 989 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 837 259 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 962 248 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 199 341 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 762 907 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 87 573 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 962 248 zł w 2022 roku.
• 2 691 034 zł w 2021 roku.
• 2 787 103 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "gastromedia" wyniosły 762 907 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 962 248 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 147 711 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 762 907 zł w 2022 roku
• 432 504 zł w 2021 roku
• 467 484 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "gastromedia" wykazała przychody na poziomie 3 109 193 zł.
Organizacja zarobiła 18 026 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 026 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "gastromedia" wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rajnsz Jacek posiada 250 udziałów, które stanowią 41.7% firmy.
"rieber Verwaltungs" Gmbh & Co posiada 120 udziałów, które stanowią 20% firmy.
"wmf Wurttembergische Metallwarenfabrik" Ag posiada 120 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 28.05.2002 jest Rajnsz Jacek kontrolujący 42% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.08.2001 do 28.05.2002 był "krefft" Gmbh kontrolując 50% udziałów.

Podobne organizacje do "GASTROMEDIA"

Organizacja Numer KRS
1
0000472756
2
0000369895
3
0000071829
4
0000143523
5
0000066026
6
0000783328
7
0000158672
8
0000367421
9
0000010204
10
0000430376
11
0000567274
12
0000628325
13
0000100350
14
0000394198
15
0000569125
16
0000555111
17
0000123316
18
0000647806
19
0000500817
20
0000150230
21
0000278803
22
0000672003
23
0000978275
24
0000306621
25
0000633102
26
0000091581
27
0000043474
28
0000624350
29
0000533373
30
0000147462