Organizacja "gastromedia" osiągnęła 3 109 193 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 097 465 zł. Pozostałe przychody to 11 728 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 079 439 zł.
Zysk netto wyniósł 18 026 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 515 372 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 109 193 zł w 2022 roku.
• 2 868 006 zł w 2021 roku.
• 2 078 448 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 61 884 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 026 zł w 2022 roku.
• -61 090 zł w 2021 roku.
• -105 742 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "gastromedia" wynosi 3 794 404 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
180 257 zł a 8 797 365 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 334 529 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 794 404 zł w 2022 roku.
• 3 605 901 zł w 2021 roku.
• 3 125 347 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "gastromedia" wyniosła 2 962 248 zł.
a
ktywa trwałe to 124 989 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 837 259 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 962 248 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 199 341 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 762 907 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 87 573 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 962 248 zł w 2022 roku.
• 2 691 034 zł w 2021 roku.
• 2 787 103 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "gastromedia" wyniosły 762 907 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 962 248 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 147 711 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 762 907 zł w 2022 roku
• 432 504 zł w 2021 roku
• 467 484 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "gastromedia" wykazała przychody na poziomie 3 109 193 zł.
Organizacja zarobiła 18 026 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 026 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku