SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW ORAZ PODPISYWANIA UMÓW I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZAKUPU LUB SPRZEDAŻY ŚRODKÓW TRWAŁYCH,KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 40.000,00 (CZTERDZIEŚCI TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGANA JEST UPRZEDNIA ZGODA CAŁEGO ZARZĄDU SPÓŁKI W FORMIE UCHWAŁY.
Dystrybucja ceramiki sanitarnej i armatury od wiodących marek.
Współpraca z architektami i obsługa projektów komercyjnych.
Szeroka oferta akcesoriów i rozwiązań prysznicowych.
Dostępność produktów w różnych kolorach i stylach.
Dodatkowe usługi, takie jak pomoc techniczna i czyszczenie produktów.
POLISH TRANSPORT HOLDINGS jest dynamicznie rozwijającą się organizacją specjalizującą się w kompleksowym wyposażeniu łazienek. Oferta firmy obejmuje bogaty asortyment wysokiej jakości produktów, które są reprezentowane przez uznane marki, takie jak VADO, Individual by Vado, Booth&Co., Vogue UK, Linea G oraz Axces by Vado. Zespół PTH dąży do zapewnienia prestiżu i luksusu w każdej łazience, oferując szeroką paletę akcesoriów, armatury oraz ceramiki sanitarnej. Oprócz sprzedaży detalicznej, firma stawia na współpracę z architektami oraz obsługę projektów komercyjnych, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i nowoczesnym produktom, POLISH TRANSPORT HOLDINGS nieustannie podnosi standardy w branży wykończenia wnętrz. Historia firmy opiera się na 15-letnim doświadczeniu w branży, co pozwala na skuteczne wprowadzenie na rynek sprawdzonych oraz nowoczesnych rozwiązań. Misją organizacji jest dostarczenie klientom produktów, które łączą funkcjonalność z elegancją, przyczyniając się do tworzenia inspirujących przestrzeni łazienkowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Polish Transport Holdings osiągnęła 1 653 991 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 653 991 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 736 445 zł.
Strata netto wyniosła 82 453 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 33 513 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 653 991 zł w 2024 roku.
• 1 732 882 zł w 2023 roku.
• 1 934 134 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 15 368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -82 453 zł w 2024 roku.
• 55 165 zł w 2023 roku.
• 133 732 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polish Transport Holdings wynosi 2 125 038 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 452 675 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 80 542 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 125 038 zł w 2024 roku.
• 2 460 130 zł w 2023 roku.
• 2 867 195 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Polish Transport Holdings wynosi 3,08%. To oznacza, że firma ma szansę 3,08% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,08% w 2024 roku.
• 3,08% w 2023 roku.
• 3,08% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polish Transport Holdings wynosi 0,39%. To oznacza, że firma ma szansę 0,39% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,39% w 2024 roku.
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Polish Transport Holdings charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Polish Transport Holdings wynosi 140 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 477 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 477 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
9 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 140 tys. zł w 2024 roku.
• 156 tys. zł w 2023 roku.
• 158 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 9 tys. zł w 2023 roku.
• 21 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 477 tys. zł w 2024 roku.
• 506 tys. zł w 2023 roku.
• 487 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 450 818
zł.
Koszty operacyjne Polish Transport Holdings wyniosły 1 732 928
zł.
Wynagrodzenia stanowią 26%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
20 840 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 450 818 zł w 2024 roku
• 371 943 zł w 2023 roku
• 375 632 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
26% w 2024 roku
•
22% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polish Transport Holdings wyniosła 2 234 715 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 234 715 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 234 715 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 363 169 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 871 546 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 129 921 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 234 715 zł w 2024 roku.
• 2 186 929 zł w 2023 roku.
• 1 714 789 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polish Transport Holdings wyniosły 871 546 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 234 715 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 52 321 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 871 546 zł w 2024 roku
• 741 307 zł w 2023 roku
• 324 331 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2024 roku
• 34% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polish Transport Holdings wykazała przychody na poziomie 1 653 991 zł.
Organizacja zarobiła -82 453 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -82 453 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Polish Transport Holdings wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.003%.