Organizacja Kryspol Truck osiągnęła 8 723 933 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 690 922 zł. Pozostałe przychody to 33 011 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 981 045 zł.
Zysk netto wyniósł 709 877 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8 723 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 723 933 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 709 877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 709 877 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Kryspol Truck wynosi 843 tys. zł.
EBITDA Kryspol Truck wynosi 843 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kryspol Truck wynosi 9 225 371 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
569 908 zł a 21 809 832 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 225 371 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 225 371 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Kryspol Truck wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,854% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 2,74% w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kryspol Truck wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,044% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Kryspol Truck charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Kryspol Truck wynosi 216 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 126 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 348 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 126 tys. zł a 348 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2023 a 2024 rokiem. Zmiana wynosi 216 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 216 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 126 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 348 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 40 500
zł.
Koszty operacyjne Kryspol Truck wyniosły 7 848 039
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
40 500 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 40 500 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kryspol Truck wyniosła 838 089 zł.
a
ktywa obrotowe to 838 089 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 838 089 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 759 877 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 78 212 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 838 089 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 838 089 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 85%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 85 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 93 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kryspol Truck wyniosły 78 212 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 838 089 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 78 212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 78 212 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kryspol Truck wykazała przychody na poziomie 8 723 933 zł.
Organizacja zarobiła 780 540 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 70 663 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 709 877 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 70 663 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 70 663 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Organizacja Kryspol Truck wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.05%.