SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Agencja reklamowa specjalizująca się w reklamie zewnętrznej
Realizacja kampanii na nośnikach takich jak komunikacja miejska, supermarkety, pociągi, galerie handlowe, radio i inne
Dobór efektywnych nośników reklamowych dopasowanych do potrzeb klienta
Stały kontakt i pełne raportowanie przebiegu kampanii
Tworzenie profesjonalnych spotów reklamowych przyciągających uwagę
LM OOH, działająca pod marką Lokalmedia, jest agencją reklamową specjalizującą się w szerokiej gamie nośników reklamy zewnętrznej. Firma oferuje wsparcie przy planowaniu i realizacji kompleksowych kampanii reklamowych, które mogą obejmować takie media jak komunikacja miejska, pociągi, kluby fitness, biurowce, galerie handlowe, supermarkety, radio, wielkoformatowe billoardy, uczelnie wyższe i paczkomaty. LM OOH wyróżnia się indywidualnym podejściem do klienta, pomagając w doborze najbardziej efektywnych nośników reklamowych oraz tworzeniu angażujących spotów reklamowych. Klienci mogą liczyć na stały kontakt i pełne raportowanie przebiegu kampanii, a także na sugestie dotyczące zmian i nowych rozwiązań. Firma zapewnia możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców dzięki różnorodności oferowanych formatów i lokalizacji reklam. Kampanie realizowane przez Lokalmedia przynoszą zauważalne efekty w postaci zwiększonej świadomości marki i skuteczności przekazu reklamowego. Wśród klientów agencji znajdują się zarówno lokalne firmy, jak i organizacje działające na terenie całej Polski, co potwierdzają pozytywne opinie klientów, którzy doceniają profesjonalizm i efektywność współpracy z Lokalmedia.LM OOH wyróżnia także elastyczność w realizacji kampanii, oferując reklamy w tak nietypowych miejscach jak rowery miejskie, taksówki czy nośniki niestandardowe, co pozwala na dostosowanie przekazu do specyficznych potrzeb i grup docelowych. Kompleksowe podejście LM OOH obejmuje także pomoc w kreacji treści reklamowych oraz analizę efektywności kampanii, zapewniając klientom pełne wsparcie na każdym etapie projektu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja LM OOH osiągnęła 6 737 536 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 735 389 zł. Pozostałe przychody to 2146 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 400 005 zł.
Zysk netto wyniósł 335 384 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 368 768 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 737 536 zł w 2024 roku.
• 4 481 052 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 167 692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 335 384 zł w 2024 roku.
• 28 568 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT LM OOH wynosi 379 tys. zł.
EBITDA LM OOH wynosi 379 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji LM OOH wynosi 6 112 170 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
278 944 zł a 16 843 840 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 056 085 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 112 170 zł w 2024 roku.
• 3 126 815 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji LM OOH wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,350% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 2,54% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji LM OOH wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,038% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2024 roku.
• 0,16% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
LM OOH charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla LM OOH wynosi 132 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 57 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 269 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 57 tys. zł a 269 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
66 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 132 tys. zł w 2024 roku.
• 57 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 57 tys. zł w 2024 roku.
• 6 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 269 tys. zł w 2024 roku.
• 179 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 044 251
zł.
Koszty operacyjne LM OOH wyniosły 6 356 352
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
522 125 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 044 251 zł w 2024 roku
• 565 958 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
8.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2024 roku
•
13% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów LM OOH wyniosła 1 303 088 zł.
a
ktywa trwałe to 19 667 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 283 421 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 303 088 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 371 925 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 931 163 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 651 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 303 088 zł w 2024 roku.
• 730 579 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 90%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania LM OOH wyniosły 931 163 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 303 088 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 465 582 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 931 163 zł w 2024 roku
• 697 011 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2024 roku
• 95% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja LM OOH wykazała przychody na poziomie 6 737 536 zł.
Organizacja zarobiła 369 982 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 34 598 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 335 384 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 17 299 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 34 598 zł w 2024 roku
• 6528 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja LM OOH wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bartłomiej Bartoszewicz Fundacja Rodzinna
posiada 90 udziałów,
które stanowią 85.7% firmy.
Łukasz Dobrowolski Fundacja Rodzinna
posiada 10 udziałów,
które stanowią 9.5% firmy.
Największym udziałowcem od 13.08.2025 jest
Bartłomiej Bartoszewicz Fundacja Rodzinna
kontrolujący 86% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.05.2025 do 13.08.2025
była Bartłomiej Bartoszewicz Fundacja Rodzinna
kontrolująca 88% udziałów.
W okresie od 10.02.2025 do 05.05.2025 najwięcej udziałów posiadał Bartłomiej Bartoszewicz Fundacja Rodzinna W Organizacji. Jego udziały w tym czasie wynosiły 88%.