Organizacja Kultura smaku distribution osiągnęła 735 852 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 717 271 zł. Pozostałe przychody to 18 581 zł.
Całkowite koszty wyniosły 695 067 zł.
Zysk netto wyniósł 22 204 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 367 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 735 852 zł w 2024 roku.
• 353 586 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 102 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 22 204 zł w 2024 roku.
• 65 561 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kultura smaku distribution wynosi 621 450 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
42 064 zł a 1 839 631 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 310 725 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 621 450 zł w 2024 roku.
• 550 888 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kultura smaku distribution wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 20 828
zł.
Koszty operacyjne Kultura smaku distribution wyniosły 649 046
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 414 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 20 828 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kultura smaku distribution wyniosła 269 718 zł.
a
ktywa obrotowe to 269 718 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 269 718 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 56 086 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 213 632 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 134 859 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 269 718 zł w 2024 roku.
• 464 521 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kultura smaku distribution wyniosły 213 632 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 269 718 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 106 816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 213 632 zł w 2024 roku
• 393 960 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2024 roku
• 85% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kultura smaku distribution wykazała przychody na poziomie 735 852 zł.
Organizacja zarobiła 29 916 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7712 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 22 204 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3856 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7712 zł w 2024 roku
• 6009 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Kultura smaku distribution wykazała zysk netto większy niż 39% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 52% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 39% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kultura Smaku
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 22.08.2024 jest
Kultura Smaku
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 01.03.2023 do 22.08.2024
był Kultura Smaku
kontrolując 100% udziałów.