SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA I PODPISYWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA I PODPISYWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Fryderyk Transport osiągnęła 4 089 959 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 089 959 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 017 961 zł.
Zysk netto wyniósł 71 998 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 174 169 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 089 959 zł w 2024 roku.
• 7 159 885 zł w 2023 roku.
• 1 741 621 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 168 321 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 71 998 zł w 2024 roku.
• 53 319 zł w 2023 roku.
• -264 644 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fryderyk Transport wynosi 72 tys. zł.
EBITDA Fryderyk Transport wynosi 72 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
168 053 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 71 998 zł w
2024 roku.
• 52 726 zł w
2023 roku.
• -264 107 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
161 553 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 71 998 zł w
2024 roku.
• 52 726 zł w
2023 roku.
• -251 107 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fryderyk Transport wynosi 3 030 136 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 506 zł a 10 224 897 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 934 528 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 030 136 zł w 2024 roku.
• 4 986 534 zł w 2023 roku.
• 1 161 080 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Fryderyk Transport wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fryderyk Transport wynosi 0,60%. To oznacza, że firma ma szansę 0,60% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,234% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,60% w 2024 roku.
• 0,62% w 2023 roku.
• 1,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Fryderyk Transport charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Fryderyk Transport wynosi 54 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 4 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 164 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 4 tys. zł a 164 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
27 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 54 tys. zł w 2024 roku.
• 82 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 4 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 164 tys. zł w 2024 roku.
• 286 tys. zł w 2023 roku.
• 70 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 90 260
zł.
Koszty operacyjne Fryderyk Transport wyniosły 4 017 961
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
45 130 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 90 260 zł w 2024 roku
• 107 205 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fryderyk Transport wyniosła 5 391 187 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 391 187 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 391 187 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 674 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 370 513 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 361 715 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 391 187 zł w 2024 roku.
• 1 733 932 zł w 2023 roku.
• 667 757 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 348%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 123 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fryderyk Transport wyniosły 5 370 513 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 391 187 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 221 557 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 370 513 zł w 2024 roku
• 1 785 256 zł w 2023 roku
• 927 400 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 19.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2024 roku
• 103% w 2023 roku
• 139% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fryderyk Transport wykazała przychody na poziomie 4 089 959 zł.
Organizacja zarobiła 71 998 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 71 998 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku