NOVI FMCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000977921NIP
6381593743REGON
072789075
Podsumowanie
aktywa
29,6 mln
przychód
41,2 mln
zysk
738 tys.
wartość firmy
35,6 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
PSZCZYNA
Adres
UL. STEFANA BATOREGO, 26
Kod pocztowy
43-200
Rejestracja
2022-07-01
Rozpoczęcie działalności
2002-04-08
Kapitał zakładowy
2100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU, BĘDĄCY JEDNOCZEŚNIE PREZESEM ZARZĄDU, REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Organizacja Novi fmcg osiągnęła 41 163 371 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 41 163 371 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 40 425 102 zł.
Zysk netto wyniósł 738 270 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 250 224 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 41 163 371 zł w 2022 roku.
• 14 464 089 zł w 2022 roku.
• 14 464 089 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 102 051 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 738 270 zł w 2022 roku.
• 386 555 zł w 2022 roku.
• 386 555 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Novi fmcg wynosi 35 569 691 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 174 364 zł a 102 908 428 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 991 234 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 35 569 691 zł w 2022 roku.
• 12 781 612 zł w 2022 roku.
• 12 781 612 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Novi fmcg wyniosła 29 569 825 zł.
a
ktywa trwałe to 1 488 847 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 080 978 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 29 569 825 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 899 153 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 670 672 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 124 371 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 29 569 825 zł w 2022 roku.
• 27 220 820 zł w 2022 roku.
• 27 220 820 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Novi fmcg wyniosły 22 670 672 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 29 569 825 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -37 813 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 670 672 zł w 2022 roku
• 25 097 267 zł w 2022 roku
• 25 097 267 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2022 roku
• 92% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Novi fmcg wykazała przychody na poziomie 41 163 371 zł.
Organizacja zarobiła 789 921 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 51 651 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 738 270 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 40 138 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 51 651 zł w 2022 roku
• 25 260 zł w 2022 roku
• 25 260 zł w 2021 roku
Organizacja Novi fmcg wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż NaN% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.1%.