BREEZY BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000928265
NIP
6762581174
REGON
386176671

Podsumowanie

aktywa
44 tys.
przychód
53 tys.
zysk
-5 tys.
wartość firmy
62 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
OBOZOWA, 30A
Kod pocztowy
30-383
Rejestracja
2021-10-21
Rozpoczęcie działalności
2020-06-01
Kapitał zakładowy
37000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI POSIADA KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Breezy brand osiągnęła 52 566 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 51 521 zł. Pozostałe przychody to 1045 zł.
Całkowite koszty wyniosły 56 878 zł.
Strata netto wyniosła 5357 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 52 566 zł w 2022 roku.
• 28 256 zł w 2021 roku.
• 48 282 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3677 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5357 zł w 2022 roku.
• 4086 zł w 2021 roku.
• 1997 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Breezy brand wynosi 61 841 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 142 915 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3792 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 61 841 zł w 2022 roku.
• 79 004 zł w 2021 roku.
• 69 425 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Breezy brand wyniosła 43 675 zł.
a
ktywa obrotowe to 43 675 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 43 675 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 35 729 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7947 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -236 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 43 675 zł w 2022 roku.
• 72 874 zł w 2021 roku.
• 44 147 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Breezy brand wyniosły 7947 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 43 675 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1398 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7947 zł w 2022 roku
• 14 443 zł w 2021 roku
• 5150 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku
• 12% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Breezy brand wykazała przychody na poziomie 52 566 zł.
Organizacja zarobiła -4820 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 537 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5357 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 269 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 537 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Breezy brand wykazała zysk netto większy niż 25% organizacji z branży "Produkcja sprzętu sportowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 55% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 25% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 27% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 22% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Paruch Wojciech posiada 185 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Nickel Grzegorz posiada 185 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Nickel Grzegorz (50% udziałów)
• Paruch Wojciech (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 21.10.2021 do 10.12.2021:
• Nickel Grzegorz (49% udziałów)
• Paruch Wojciech (49% udziałów)