SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Specjalizacja w reklamie świetlnej technologii LED
Bank Reklam to firma z siedzibą w Warszawie, wyspecjalizowana w produkcji różnorodnych form reklamy świetlnej. Dysponując ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży, organizacja oferuje szeroki wachlarz produktów, takich jak ledony, neony, kasetony oraz szyldy, które wykonywane są z zastosowaniem nowoczesnych technologii LED. Bank Reklam wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko bogatą ofertą, ale także indywidualnym podejściem do klienta, co pozwala na dostosowanie usług do specyficznych potrzeb i oczekiwań. Firma kładzie duży nacisk na jakość wykonania swoich produktów i terminowość realizacji zleceń, co przyczynia się do zadowolenia klientów oraz długotrwałych partnerstw biznesowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Bank Reklam osiągnęła 1 419 849 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 419 846 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 143 188 zł.
Zysk netto wyniósł 276 658 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 473 283 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 419 849 zł w 2024 roku.
• 1 251 333 zł w 2023 roku.
• 1 280 281 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 92 219 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 276 658 zł w 2024 roku.
• 190 952 zł w 2023 roku.
• 120 626 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Bank Reklam wynosi 282 tys. zł.
EBITDA Bank Reklam wynosi 296 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bank Reklam wynosi 2 498 124 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
444 927 zł a 3 873 208 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 832 708 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 498 124 zł w 2024 roku.
• 1 835 462 zł w 2023 roku.
• 1 430 246 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Bank Reklam wynosi 3,09%. To oznacza, że firma ma szansę 3,09% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,632% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,09% w 2024 roku.
• 3,09% w 2023 roku.
• 3,09% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bank Reklam wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Bank Reklam charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Bank Reklam wynosi 85 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 42 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 196 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 42 tys. zł a 196 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
28 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 85 tys. zł w 2024 roku.
• 52 tys. zł w 2023 roku.
• 31 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 42 tys. zł w 2024 roku.
• 29 tys. zł w 2023 roku.
• 19 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 196 tys. zł w 2024 roku.
• 94 tys. zł w 2023 roku.
• 51 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 241 376
zł.
Koszty operacyjne Bank Reklam wyniosły 1 137 828
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
80 459 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 241 376 zł w 2024 roku
• 287 132 zł w 2023 roku
• 322 696 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
27% w 2023 roku
•
28% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bank Reklam wyniosła 698 351 zł.
a
ktywa trwałe to 32 506 zł.
a
ktywa obrotowe to 665 846 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 698 351 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 593 236 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 105 115 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 232 784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 698 351 zł w 2024 roku.
• 421 895 zł w 2023 roku.
• 229 421 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bank Reklam wyniosły 105 115 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 698 351 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 35 038 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 105 115 zł w 2024 roku
• 105 317 zł w 2023 roku
• 103 794 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2024 roku
• 25% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bank Reklam wykazała przychody na poziomie 1 419 849 zł.
Organizacja zarobiła 281 031 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4373 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 276 658 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1458 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4373 zł w 2024 roku
• 2535 zł w 2023 roku
• 2185 zł w 2022 roku