GROW BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000920278
NIP
1182228599
REGON
389905389

Podsumowanie

aktywa
125 tys.
przychód
821 tys.
zysk
53 tys.
wartość firmy
829 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
ŁOMIANKI
Adres
UL. ŻYWICZNA, 16A
Kod pocztowy
05-092
Rejestracja
2021-09-07
Rozpoczęcie działalności
2021-09-07
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Grow brand osiągnęła 820 963 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 820 959 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
Całkowite koszty wyniosły 767 846 zł.
Zysk netto wyniósł 53 113 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 410 482 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 820 963 zł w 2023 roku.
• 624 993 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 26 556 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 53 113 zł w 2023 roku.
• 34 457 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grow brand wynosi 829 187 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 69 427 zł a 2 052 408 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 414 593 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 829 187 zł w 2023 roku.
• 584 084 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Grow brand wyniosła 125 396 zł.
a
ktywa obrotowe to 125 396 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 125 396 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 92 570 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 32 826 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 62 698 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 125 396 zł w 2023 roku.
• 140 466 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Grow brand wyniosły 32 826 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 125 396 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 413 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 32 826 zł w 2023 roku
• 101 008 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2023 roku
• 72% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Grow brand wykazała przychody na poziomie 820 963 zł.
Organizacja zarobiła 58 381 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5268 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 53 113 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2634 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5268 zł w 2023 roku
• 3443 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Grow brand wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Pozaszkolne formy edukacji artystycznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.7%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Chojnacki Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Gęborys Monika posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.

Podobne organizacje do GROW BRAND

Organizacja Numer KRS
1
0000633947
2
0000774550
3
0000687669
4
0000696721
5
0000802537
6
0000634372
7
0000652168
8
0000635136
9
0000536145
10
0000871948
11
0000974007
12
0000804233
13
0000910961
14
0000777458
15
0000719513
16
0000620234
17
0000325720
18
0000940893
19
0000615693
20
0000793116
21
0000997191
22
0000061446
23
0000508214
24
0000576152
25
0000630530
26
0000641935
27
0000809733
28
0000685084
29
0000724859
30
0000857935