SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Transport krajowy, specjalizacja w przewozie masy asfaltowej.
Transport międzynarodowy towarów neutralnych.
Sprzedaż materiałów sypkich: piasek, kruszywo, żwir.
Profesjonalny serwis TIR z wykwalifikowaną obsługą.
Realizacja robót ziemnych, w tym podbudowy z kruszyw.
GOMOLA-TRANS 2 jest wiodącym przedsiębiorstwem w branży transportowej, oferującym szeroki zakres usług wysokiej jakości. Firma rozpoczęła działalność w 1991 roku jako spółka cywilna 'GOMOLEX', a jej siedziba znajduje się w Pogórzu. Z biegiem lat GOMOLA-TRANS 2 rozwinęła się w dynamiczne i stabilne przedsiębiorstwo, które obsługuje klientów nie tylko w Polsce, ale także na arenie międzynarodowej.GOMOLA-TRANS 2 specjalizuje się w trzech głównych obszarach działalności: transport międzynarodowy, transport krajowy i spedycja międzynarodowa. Firma dysponuje nowoczesnym parkiem maszynowym, spełniającym wszelkie normy ekologiczne i bezpieczeństwa, co gwarantuje niezawodność i terminowość usług. Jednostki transportowe posiadają certyfikaty EURO 5 i EURO 6.W ramach transportu krajowego, GOMOLA-TRANS 2 koncentruje się na przewozie masy asfaltowej, współpracując z kluczowymi firmami przy budowie dróg i autostrad. Firma również oferuje transport towarów neutralnych w relacjach międzynarodowych, z preferencją dla kierunków takich jak Włochy, Austria, Czechy, Słowacja, Węgry oraz Szwecja.Dodatkowo, GOMOLA-TRANS 2 prowadzi sprzedaż materiałów sypkich, takich jak piasek, kruszywo drogowe i żwir. Firma oferuje również profesjonalny serwis TIR, bazujący na dobrze wyposażonym warsztacie i doświadczonym personelu, co zapewnia kompleksową obsługę i wysoką jakość napraw.GOMOLA-TRANS 2 jest także aktywna w obszarze robót ziemnych, realizując projekty od podstaw, w tym wykonanie podbudów z kruszyw. Firma dąży do skrócenia czasu dostawy i minimalizacji kosztów dla klientów, jednocześnie gwarantując najwyższą jakość każdej realizacji.Wszystkie te elementy, w połączeniu z prawie trzydziestoletnim doświadczeniem, przekładają się na skuteczność i stabilność firmy na konkurencyjnym rynku usług transportowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Gomola-Trans 2 osiągnęła 6 659 056 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 659 056 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 529 918 zł.
Zysk netto wyniósł 129 138 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 219 685 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 659 056 zł w 2024 roku.
• 6 841 735 zł w 2023 roku.
• 8 109 492 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 43 046 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 129 138 zł w 2024 roku.
• 181 702 zł w 2023 roku.
• 752 829 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gomola-Trans 2 wynosi 186 tys. zł.
EBITDA Gomola-Trans 2 wynosi 466 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gomola-Trans 2 wynosi 5 828 674 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
872 752 zł a 16 647 641 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 942 891 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 828 674 zł w 2024 roku.
• 6 063 863 zł w 2023 roku.
• 9 057 264 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gomola-Trans 2 wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Gomola-Trans 2 charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 641 616
zł.
Koszty operacyjne Gomola-Trans 2 wyniosły 6 473 463
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
547 205 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 641 616 zł w 2024 roku
• 1 524 482 zł w 2023 roku
• 1 396 131 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
8.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2024 roku
•
23% w 2023 roku
•
19% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gomola-Trans 2 wyniosła 2 020 351 zł.
a
ktywa trwałe to 868 565 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 151 786 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 020 351 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 163 669 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 856 682 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 673 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 020 351 zł w 2024 roku.
• 2 147 626 zł w 2023 roku.
• 1 219 398 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gomola-Trans 2 wyniosły 856 682 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 020 351 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 285 561 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 856 682 zł w 2024 roku
• 1 113 095 zł w 2023 roku
• 366 570 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2024 roku
• 52% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gomola-Trans 2 wykazała przychody na poziomie 6 659 056 zł.
Organizacja zarobiła 142 075 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 937 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 129 138 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4312 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 937 zł w 2024 roku
• 18 248 zł w 2023 roku
• 73 699 zł w 2022 roku