HOSPITALITY SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000907690
NIP
7393955589
REGON
389325640

Podsumowanie

aktywa
1,1 mln
przychód
2,5 mln
zysk
185 tys.
wartość firmy
2,6 mln
Podstawowe info
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Miejscowość
OLSZTYN
Adres
UL. STARE MIASTO, 4/6
Kod pocztowy
10-027
Rejestracja
2021-06-30
Rozpoczęcie działalności
2021-06-30
Kapitał zakładowy
85000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA SPÓŁKI JEST JEDNOOSOBOWA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Hospitality service osiągnęła 2 451 072 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 450 450 zł. Pozostałe przychody to 622 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 265 156 zł.
Zysk netto wyniósł 185 294 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 225 536 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 451 072 zł w 2022 roku.
• 1 313 035 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 92 647 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 185 294 zł w 2022 roku.
• 84 327 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hospitality service wynosi 2 641 226 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 266 000 zł a 6 127 681 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 320 613 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 641 226 zł w 2022 roku.
• 1 339 692 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Hospitality service wyniosła 1 118 816 zł.
a
ktywa trwałe to 751 176 zł.
a
ktywa obrotowe to 367 640 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 118 816 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 354 667 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 764 149 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 559 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 118 816 zł w 2022 roku.
• 1 214 446 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 52%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Hospitality service wyniosły 764 149 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 118 816 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 382 075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 764 149 zł w 2022 roku
• 1 045 074 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2022 roku
• 86% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Hospitality service wykazała przychody na poziomie 2 451 072 zł.
Organizacja zarobiła 193 179 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7885 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 185 294 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3943 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7885 zł w 2022 roku
• 29 251 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Hospitality service wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pawłowicz Marek posiada 1020 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Burza Marcin posiada 680 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 14.09.2021 jest Pawłowicz Marek kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.06.2021 do 14.09.2021 był Pawłowicz Marek kontrolując 100% udziałów.