MEDIAFORMATS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000889211
NIP
9512484885
REGON
383424170

Podsumowanie

aktywa
2,5 mln
przychód
8,6 mln
zysk
538 tys.
wartość firmy
8,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WIERTNICZA, 45A
Kod pocztowy
02-952
Rejestracja
2021-03-19
Rozpoczęcie działalności
2019-05-22
Kapitał zakładowy
9850,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mediaformats osiągnęła 8 612 709 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 609 341 zł. Pozostałe przychody to 3368 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 071 422 zł.
Zysk netto wyniósł 537 920 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 445 390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 612 709 zł w 2022 roku.
• 6 949 017 zł w 2021 roku.
• 1 721 930 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 246 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 537 920 zł w 2022 roku.
• 643 453 zł w 2021 roku.
• 44 338 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediaformats wynosi 8 783 264 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 889 779 zł a 21 531 773 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 712 098 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 783 264 zł w 2022 roku.
• 7 697 090 zł w 2021 roku.
• 1 359 068 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mediaformats wyniosła 2 536 212 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 536 212 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 536 212 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 186 373 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 349 839 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 647 463 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 536 212 zł w 2022 roku.
• 1 840 752 zł w 2021 roku.
• 1 241 285 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mediaformats wyniosły 1 349 839 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 536 212 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 76 786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 349 839 zł w 2022 roku
• 1 186 618 zł w 2021 roku
• 1 196 267 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 96% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mediaformats wykazała przychody na poziomie 8 612 709 zł.
Organizacja zarobiła 656 208 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 118 288 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 537 920 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 59 144 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 118 288 zł w 2022 roku
• 130 885 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Mediaformats wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kwieciński Rafał posiada 93 udziałów, które stanowią 47.2% firmy.
4mats Agregacja posiada 90 udziałów, które stanowią 45.7% firmy.
Największym udziałowcem od 01.03.2024 jest Kwieciński Rafał kontrolujący 47% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.01.2023 do 01.03.2024 był Kwieciński Rafał kontrolując 47% udziałów.
W okresie od 19.03.2021 do 31.01.2023 najwięcej udziałów posiadał Kwieciński Rafał . Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.