Organizacja Mediaformats osiągnęła 8 612 709 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 609 341 zł. Pozostałe przychody to 3368 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 071 422 zł.
Zysk netto wyniósł 537 920 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 445 390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 612 709 zł w 2022 roku.
• 6 949 017 zł w 2021 roku.
• 1 721 930 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 246 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 537 920 zł w 2022 roku.
• 643 453 zł w 2021 roku.
• 44 338 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediaformats wynosi 8 783 264 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
889 779 zł a 21 531 773 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 712 098 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 783 264 zł w 2022 roku.
• 7 697 090 zł w 2021 roku.
• 1 359 068 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediaformats wyniosła 2 536 212 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 536 212 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 536 212 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 186 373 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 349 839 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 647 463 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 536 212 zł w 2022 roku.
• 1 840 752 zł w 2021 roku.
• 1 241 285 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediaformats wyniosły 1 349 839 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 536 212 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 76 786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 349 839 zł w 2022 roku
• 1 186 618 zł w 2021 roku
• 1 196 267 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 96% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediaformats wykazała przychody na poziomie 8 612 709 zł.
Organizacja zarobiła 656 208 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 118 288 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 537 920 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 59 144 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 118 288 zł w 2022 roku
• 130 885 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Mediaformats wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.1%.