MEDIA MAREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000852778
NIP
6443555473
REGON
386713838

Podsumowanie

aktywa
34 tys.
przychód
122 tys.
zysk
-73 tys.
wartość firmy
81 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
SKOCZÓW
Adres
UL. GUSTAWA MORCINKA, 16A
Kod pocztowy
43-430
Rejestracja
2020-08-06
Rozpoczęcie działalności
2020-08-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media marek osiągnęła 121 780 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 121 780 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 194 955 zł.
Strata netto wyniosła 73 175 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 60 890 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 121 780 zł w 2022 roku.
• 129 020 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -36 587 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -73 175 zł w 2022 roku.
• 233 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media marek wynosi 81 187 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 304 451 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 40 593 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 81 187 zł w 2022 roku.
• 90 872 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media marek wyniosła 34 095 zł.
a
ktywa obrotowe to 34 095 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 34 095 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -67 941 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 102 036 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 17 047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 34 095 zł w 2022 roku.
• 24 368 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -215%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 108%.
Marża operacyjna wyniosła -58%.
Marża netto wyniosła -60%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -107.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media marek wyniosły 102 036 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 34 095 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 299%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 51 018 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 102 036 zł w 2022 roku
• 19 135 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 299% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media marek wykazała przychody na poziomie 121 780 zł.
Organizacja zarobiła -73 175 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -73 175 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media marek wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Orłowski Marek posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Kosowska Barglik Monika posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 30.01.2023 jest Orłowski Marek kontrolujący 80% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 06.08.2020 do 30.01.2023:
• Górny Adrian (50% udziałów)
• Orłowski Marek (50% udziałów)