Organizacja Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans osiągnęła 1 732 513 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 732 513 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 479 722 zł.
Zysk netto wyniósł 252 790 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -85 813 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 732 513 zł w 2023 roku.
• 1 798 646 zł w 2022 roku.
• 1 904 139 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 108 872 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 252 790 zł w 2023 roku.
• -344 066 zł w 2022 roku.
• 35 045 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans wynosi 278 tys. zł.
EBITDA Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans wynosi 292 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
119 640 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 277 791 zł w
2023 roku.
• -344 066 zł w
2022 roku.
• 38 511 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
126 890 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 292 291 zł w
2023 roku.
• -320 566 zł w
2022 roku.
• 38 511 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans wynosi 2 166 170 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 4 331 282 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 378 281 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 166 170 zł w 2023 roku.
• 1 199 098 zł w 2022 roku.
• 1 409 608 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
• 1,88% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans wynosi 0,30%. To oznacza, że firma ma szansę 0,30% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,068% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,30% w 2023 roku.
• 1,64% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans wynosi 17 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 69 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 69 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
3 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 17 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 11 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 69 tys. zł w 2023 roku.
• 72 tys. zł w 2022 roku.
• 76 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 84 164
zł.
Koszty operacyjne Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans wyniosły 1 454 721
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-105 364 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 84 164 zł w 2023 roku
• 167 050 zł w 2022 roku
• 294 892 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
•
16% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans wyniosła 208 671 zł.
a
ktywa obrotowe to 208 671 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 208 671 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -203 416 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 412 087 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 79 336 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 208 671 zł w 2023 roku.
• 50 000 zł w 2022 roku.
• 50 000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 121%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -124%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -46.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans wyniosły 412 087 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 208 671 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 197%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 124 973 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 412 087 zł w 2023 roku
• 506 206 zł w 2022 roku
• 162 141 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 63.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 197% w 2023 roku
• 1012% w 2022 roku
• 324% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport Ciężarowy I Spedycja Heavy-Trans wykazała przychody na poziomie 1 732 513 zł.
Organizacja zarobiła 277 791 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 001 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 252 790 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 768 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 001 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 3466 zł w 2021 roku