PROFIT BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000775025
NIP
5472210983
REGON
382728636

Podsumowanie

aktywa
179 tys.
przychód
291 tys.
zysk
90 tys.
wartość firmy
678 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BIELSKO-BIAŁA
Adres
UL. KARPACKA, 24
Kod pocztowy
43-300
Rejestracja
2019-03-04
Rozpoczęcie działalności
2019-03-04
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Profit brand osiągnęła 290 802 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 290 638 zł. Pozostałe przychody to 164 zł.
Całkowite koszty wyniosły 200 501 zł.
Zysk netto wyniósł 90 137 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 72 701 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 290 802 zł w 2022 roku.
• 219 254 zł w 2021 roku.
• 171 859 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 22 534 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 90 137 zł w 2022 roku.
• 70 250 zł w 2021 roku.
• 31 316 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Profit brand wynosi 678 458 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 124 041 zł a 1 261 922 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 169 614 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 678 458 zł w 2022 roku.
• 505 809 zł w 2021 roku.
• 265 788 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Profit brand wyniosła 178 735 zł.
a
ktywa trwałe to 16 975 zł.
a
ktywa obrotowe to 161 760 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 178 735 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 165 388 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 347 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 684 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 178 735 zł w 2022 roku.
• 116 345 zł w 2021 roku.
• 67 367 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 50%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 55%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Profit brand wyniosły 13 347 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 178 735 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 347 zł w 2022 roku
• 11 494 zł w 2021 roku
• 32 766 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 49% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Profit brand wykazała przychody na poziomie 290 802 zł.
Organizacja zarobiła 100 410 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 273 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 90 137 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2568 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 273 zł w 2022 roku
• 7151 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Profit brand wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Produkcja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki