Organizacja KMK Transport osiągnęła 21 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 21 zł.
Całkowite koszty wyniosły -16 zł.
Zysk netto wyniósł 16 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 zł w 2025 roku.
• 535 848 zł w 2024 roku.
• 348 265 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 zł w 2025 roku.
• 96 489 zł w 2024 roku.
• -68 893 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT KMK Transport wynosi -0 tys. zł.
EBITDA KMK Transport wynosi -0 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji KMK Transport wynosi 80 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 229 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 11 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 80 zł w 2025 roku.
• 743 188 zł w 2024 roku.
• 232 176 zł w 2023 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji KMK Transport wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,101% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2025 roku.
• 1,83% w 2024 roku.
• 1,83% w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji KMK Transport wynosi 1,53%. To oznacza, że firma ma szansę 1,53% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,210% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,53% w 2025 roku.
• 0,48% w 2024 roku.
• 0,93% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
KMK Transport charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2025 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla KMK Transport wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 0 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 0 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się w czasie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 0 tys. zł w 2025 roku.
• 21 tys. zł w 2024 roku.
• 14 tys. zł w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne KMK Transport wyniosły 0
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2025 roku
• 16 113 zł w 2024 roku
• 90 684 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2025 roku
•
4% w 2024 roku
•
22% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów KMK Transport wyniosła 198 198 zł.
a
ktywa trwałe to 5453 zł.
a
ktywa obrotowe to 192 745 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 198 198 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -239 109 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 437 307 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 28 314 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 198 198 zł w 2025 roku.
• 198 201 zł w 2024 roku.
• 129 526 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła -1,267%.
Marża netto wyniosła 77%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -181 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania KMK Transport wyniosły 437 307 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 198 198 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 221%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 62 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 437 307 zł w 2025 roku
• 437 326 zł w 2024 roku
• 465 141 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 221% w 2025 roku
• 221% w 2024 roku
• 359% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja KMK Transport wykazała przychody na poziomie 21 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2025 roku
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Organizacja KMK Transport wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2025 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2025 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2025 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2025 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wlazło Jakub
posiada 40 udziałów,
które stanowią 66.7% firmy.
Kmieć Marek
posiada 20 udziałów,
które stanowią 33.3% firmy.
Największym udziałowcem od 31.12.2020 jest
Wlazło Jakub
kontrolujący 67% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.02.2019 do 31.12.2020:
• Korytyński Krzysztof (33% udziałów)
• Kmieć Marek (33% udziałów)
• Wlazło Jakub (33% udziałów)