FABRYKA REKLAM NEON1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000770832
NIP
1182189020
REGON
382530377

Podsumowanie

aktywa
673 tys.
przychód
720 tys.
zysk
112 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
OŻARÓW MAZOWIECKI
Adres
UL. POZNAŃSKA, 166
Kod pocztowy
05-850
Rejestracja
2019-02-08
Rozpoczęcie działalności
2019-02-08
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fabryka reklam neon1 osiągnęła 720 290 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 669 510 zł. Pozostałe przychody to 50 780 zł.
Całkowite koszty wyniosły 557 585 zł.
Zysk netto wyniósł 111 925 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 240 097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 720 290 zł w 2021 roku.
• 721 946 zł w 2020 roku.
• 477 666 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 37 308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 111 925 zł w 2021 roku.
• 117 085 zł w 2020 roku.
• 121 235 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka reklam neon1 wynosi 1 194 326 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 266 434 zł a 1 800 725 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 398 109 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 194 326 zł w 2021 roku.
• 1 132 129 zł w 2020 roku.
• 898 060 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fabryka reklam neon1 wyniosła 673 412 zł.
a
ktywa trwałe to 1966 zł.
a
ktywa obrotowe to 671 446 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 673 412 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 355 245 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 318 167 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 224 471 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 673 412 zł w 2021 roku.
• 656 944 zł w 2020 roku.
• 272 952 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fabryka reklam neon1 wyniosły 318 167 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 673 412 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 106 056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 318 167 zł w 2021 roku
• 413 623 zł w 2020 roku
• 146 717 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2021 roku
• 63% w 2020 roku
• 54% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fabryka reklam neon1 wykazała przychody na poziomie 720 290 zł.
Organizacja zarobiła 121 175 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9250 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 111 925 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3083 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9250 zł w 2021 roku
• 11 526 zł w 2020 roku
• 12 255 zł w 2019 roku

Organizacja Fabryka reklam neon1 wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Andrzejewski Mariusz posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.