Organizacja Debiut ambasador marki młodych artystów osiągnęła 135 035 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 135 035 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 181 538 zł.
Strata netto wyniosła 46 503 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 27 007 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 135 035 zł w 2023 roku.
• 212 356 zł w 2022 roku.
• 293 423 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -9301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -46 503 zł w 2023 roku.
• 8652 zł w 2022 roku.
• -56 576 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Debiut ambasador marki młodych artystów wynosi 90 023 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 337 588 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 18 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 90 023 zł w 2023 roku.
• 176 179 zł w 2022 roku.
• 195 615 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Debiut ambasador marki młodych artystów wyniosła 64 795 zł.
a
ktywa obrotowe to 64 795 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 64 795 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -221 255 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 286 050 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 959 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 64 795 zł w 2023 roku.
• 210 886 zł w 2022 roku.
• 66 351 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -72%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła -34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Debiut ambasador marki młodych artystów wyniosły 286 050 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 64 795 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 441%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 57 210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 286 050 zł w 2023 roku
• 385 638 zł w 2022 roku
• 249 755 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 441% w 2023 roku
• 183% w 2022 roku
• 376% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Debiut ambasador marki młodych artystów wykazała przychody na poziomie 135 035 zł.
Organizacja zarobiła -46 503 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -46 503 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku