NEW AGE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000707575
NIP
5222616744
REGON
357223500

Podsumowanie

aktywa
16,8 mln
przychód
34,6 mln
zysk
2,4 mln
wartość firmy
32,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. POWSIŃSKA, 31
Kod pocztowy
02-903
Rejestracja
2017-12-08
Rozpoczęcie działalności
2000-09-05
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja New age media osiągnęła 34 644 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 34 600 000 zł. Pozostałe przychody to 44 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 32 197 000 zł.
Zysk netto wyniósł 2 403 000 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6 928 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 34 644 000 zł w 2022 roku.
• 9 759 000 zł w 2021 roku.
• 28 032 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 480 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 403 000 zł w 2022 roku.
• -2 908 000 zł w 2021 roku.
• -953 000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji New age media wynosi 32 708 000 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 86 610 000 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 541 600 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 32 708 000 zł w 2022 roku.
• 6 506 000 zł w 2021 roku.
• 18 688 000 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów New age media wyniosła 16 765 000 zł.
a
ktywa trwałe to 966 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 799 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 765 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -19 018 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 35 783 000 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 765 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 765 000 zł w 2022 roku.
• 12 579 000 zł w 2021 roku.
• 7 279 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -13%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania New age media wyniosły 35 783 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 765 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 213%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 607 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 35 783 000 zł w 2022 roku
• 34 000 000 zł w 2021 roku
• 25 792 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 213% w 2022 roku
• 270% w 2021 roku
• 354% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja New age media wykazała przychody na poziomie 34 644 000 zł.
Organizacja zarobiła 2 740 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 337 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 403 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 67 400 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 337 000 zł w 2022 roku
• 49 000 zł w 2021 roku
• 69 000 zł w 2020 roku

Organizacja New age media wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Cinema City Cinemas posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 19.11.2018 jest Cinema City Cinemas kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.01.2018 do 19.11.2018 był Cinema City Holding B.v. kontrolując 99% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.12.2017 do 31.01.2018:
• Film Scsp (20% udziałów)
• Stars Scsp (20% udziałów)
• Studio Scsp (20% udziałów)
• Hollywood Scsp (20% udziałów)