SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ. W PRZYPADKU ISTNIENIA W SPÓŁCE WIĘKSZEJ ILOŚCI KOMPLEMENTARIUSZY KAŻDY Z NICH MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Organizacja Transport Gapiński osiągnęła 109 551 063 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 109 192 233 zł. Pozostałe przychody to 358 830 zł.
Całkowite koszty wyniosły 105 597 509 zł.
Zysk netto wyniósł 3 594 725 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 15 650 152 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 109 551 063 zł w 2024 roku.
• 93 843 982 zł w 2023 roku.
• 83 879 873 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 513 532 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 594 725 zł w 2024 roku.
• 1 552 095 zł w 2023 roku.
• 5 139 459 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport Gapiński wynosi 4,83 mln zł.
EBITDA Transport Gapiński wynosi 7,92 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport Gapiński wynosi 104 278 586 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
16 865 646 zł a 273 877 658 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 896 941 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 104 278 586 zł w 2024 roku.
• 82 940 639 zł w 2023 roku.
• 89 483 281 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport Gapiński wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2024 roku.
• 0,29% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transport Gapiński charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 23 302 144
zł.
Koszty operacyjne Transport Gapiński wyniosły 104 361 280
zł.
Wynagrodzenia stanowią 22%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3 328 878 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 23 302 144 zł w 2024 roku
• 18 977 555 zł w 2023 roku
• 13 412 849 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
22% w 2024 roku
•
21% w 2023 roku
•
17% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport Gapiński wyniosła 57 373 321 zł.
a
ktywa trwałe to 17 437 634 zł.
a
ktywa obrotowe to 39 935 687 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 57 373 321 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 22 487 528 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 885 793 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8 196 189 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 57 373 321 zł w 2024 roku.
• 46 429 374 zł w 2023 roku.
• 42 945 901 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport Gapiński wyniosły 34 885 793 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 57 373 321 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 983 685 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 34 885 793 zł w 2024 roku
• 27 536 570 zł w 2023 roku
• 25 605 193 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2024 roku
• 59% w 2023 roku
• 60% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport Gapiński wykazała przychody na poziomie 109 551 063 zł.
Organizacja zarobiła 4 307 562 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 712 837 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 594 725 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 712 837 zł w 2024 roku
• 99 272 zł w 2023 roku
• 855 540 zł w 2022 roku