ONLINE ADVERTISING NETWORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000691949
NIP
9522167057
REGON
368128657

Podsumowanie

aktywa
3,1 mln
przychód
5,4 mln
zysk
-954 tys.
wartość firmy
3,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. STEFANA ŻEROMSKIEGO, 7
Kod pocztowy
05-075
Rejestracja
2017-08-25
Rozpoczęcie działalności
2017-08-25
Kapitał zakładowy
250000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Online advertising network osiągnęła 5 432 006 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 432 006 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 385 717 zł.
Strata netto wyniosła 953 711 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 867 705 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 432 006 zł w 2022 roku.
• 11 580 109 zł w 2021 roku.
• 6 122 627 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -175 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -953 711 zł w 2022 roku.
• -150 837 zł w 2021 roku.
• 240 139 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Online advertising network wynosi 3 621 337 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 13 580 014 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 552 048 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 621 337 zł w 2022 roku.
• 7 720 073 zł w 2021 roku.
• 5 042 309 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Online advertising network wyniosła 3 075 529 zł.
a
ktywa trwałe to 606 733 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 468 797 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 075 529 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3 187 437 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 262 966 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -84 406 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 075 529 zł w 2022 roku.
• 7 207 532 zł w 2021 roku.
• 3 882 616 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła -16%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Online advertising network wyniosły 6 262 966 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 075 529 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 204%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 588 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 262 966 zł w 2022 roku
• 9 441 257 zł w 2021 roku
• 5 965 504 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 204% w 2022 roku
• 131% w 2021 roku
• 154% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Online advertising network wykazała przychody na poziomie 5 432 006 zł.
Organizacja zarobiła -812 792 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 140 919 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -953 711 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 22 846 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 140 919 zł w 2022 roku
• 26 515 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Online advertising network wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Cloud Technologies posiada 2500 udziałów, które stanowią 100% firmy.