Opracowanie przewodnika "Dolny Śląsk bez barier" z 150 trasami turystycznymi
Weryfikacja dostępności tras dla osób niepełnosprawnych
Produkcja publikacji naukowych oraz materiałów reklamowych
Zrealizowanie około 200 różnych wydawnictw
Wsparcie lokalnej społeczności w aktywnym spędzaniu czasu
INTERIOR Media i Film to firma zajmująca się wydawnictwami oraz produkcją multimedialną, mająca na celu wsparcie osób niepełnosprawnych w odkrywaniu uroków regionu Dolnego Śląska. Jej flagowym projektem jest przewodnik "Dolny Śląsk bez barier", który opisuje 150 tras turystycznych przystosowanych dla osób na wózkach inwalidzkich. Publikacja ta nie tylko przedstawia dostępne trasy, ale także szczegółowo weryfikuje ich dostępność, co stanowi wartość dodaną dla osób o ograniczonej mobilności. Przewodnik powstał w wyniku czteroletnich badań terenowych, których celem było zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu turystów. INTERIOR Media i Film angażuje się także w wydawanie materiałów naukowych oraz różnorodnych publikacji, proponując usługi od fazy przygotowania treści po druk finalny. Dotychczas firma zrealizowała około 200 różnego rodzaju produktów edytorskich. Jej działalność ma na celu inspirowanie ludzi do aktywnego spędzania czasu w pięknych zakątkach Dolnego Śląska oraz integrację osób niepełnosprawnych w społeczeństwie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Interior media i film osiągnęła 103 509 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 103 478 zł. Pozostałe przychody to 32 zł.
Całkowite koszty wyniosły 138 496 zł.
Strata netto wyniosła 35 019 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 16 593 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 103 509 zł w 2023 roku.
• 95 300 zł w 2022 roku.
• 91 055 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4964 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -35 019 zł w 2023 roku.
• -9490 zł w 2022 roku.
• -15 803 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Interior media i film wynosi 69 006 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 258 773 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 11 062 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 69 006 zł w 2023 roku.
• 63 533 zł w 2022 roku.
• 60 703 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Interior media i film wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 24 000
zł.
Koszty operacyjne Interior media i film wyniosły 134 472
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 24 000 zł w 2023 roku
• 24 120 zł w 2022 roku
• 24 200 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2023 roku
•
24% w 2022 roku
•
23% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Interior media i film wyniosła 17 005 zł.
a
ktywa obrotowe to 17 005 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 005 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -70 713 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 87 718 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 005 zł w 2023 roku.
• 28 805 zł w 2022 roku.
• 32 609 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -206%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła -30%.
Marża netto wyniosła -34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -362.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Interior media i film wyniosły 87 718 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 005 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 516%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 87 718 zł w 2023 roku
• 64 499 zł w 2022 roku
• 58 813 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 69 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 516% w 2023 roku
• 224% w 2022 roku
• 180% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Interior media i film wykazała przychody na poziomie 103 509 zł.
Organizacja zarobiła -35 019 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -35 019 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Interior media i film wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.