HERMAN CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000679521
NIP
5213782756
REGON
367336260

Podsumowanie

aktywa
76 tys.
przychód
509 tys.
zysk
-124 tys.
wartość firmy
386 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
JÓZEFÓW
Adres
UL. PROSTA, 10
Kod pocztowy
05-410
Rejestracja
2017-05-23
Rozpoczęcie działalności
2017-05-23
Kapitał zakładowy
20000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W SĄDZIE I POZA SĄDEM UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU ODDZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Herman creative osiągnęła 509 226 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 509 226 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 633 172 zł.
Strata netto wyniosła 123 946 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 73 518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 509 226 zł w 2022 roku.
• 569 022 zł w 2021 roku.
• 562 787 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -21 087 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -123 946 zł w 2022 roku.
• 694 zł w 2021 roku.
• 107 291 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Herman creative wynosi 385 722 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 273 065 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 55 605 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 385 722 zł w 2022 roku.
• 521 323 zł w 2021 roku.
• 943 033 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Herman creative wyniosła 76 459 zł.
a
ktywa trwałe to 12 887 zł.
a
ktywa obrotowe to 63 572 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 76 459 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 61 651 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 808 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 76 459 zł w 2022 roku.
• 201 393 zł w 2021 roku.
• 202 693 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -162%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -201%.
Marża operacyjna wyniosła -24%.
Marża netto wyniosła -24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Herman creative wyniosły 14 808 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 76 459 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1547 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 808 zł w 2022 roku
• 15 796 zł w 2021 roku
• 17 791 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku
• 9% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Herman creative wykazała przychody na poziomie 509 226 zł.
Organizacja zarobiła -123 946 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -123 946 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 163 zł w 2021 roku
• 22 996 zł w 2020 roku

Organizacja Herman creative wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 18% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lewandowska Milena posiada 120 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Włodek Joanna posiada 80 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 14.09.2017 jest Lewandowska Milena kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.05.2017 do 14.09.2017 była Lewandowska Milena kontrolująca 100% udziałów.